Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Pakkingsets, waar verkrijgbaar?

 
Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 mei 2007 09:42 
Binnenkort moet de dynamo en stator van mijn motor opnieuw gewikkeld worden. Bij montage heb ik uiteraard weer nieuwe pakkingen nodig, met name voor het achterdeksel. Wie heeft er een goede tip waar ik die het beste kan kopen? Wat zijn de prijzen en lever- (verzend)tijd?
Graag wat suggesties.

Frans

Schrijver JosvanR
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 mei 2007 10:03 
polo in duitsland is het goedkoopste http://www.polo-motorrad.de/

ongeveer (uit het hoofd EUR 46 voor een volledige set inclusief koppakkingen en klepdekselpakkingen etc.

Schrijver MIOB
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2007 10:07 
wat kost dat opnieuw wikkelen eigenlijk? Waar kna je dat het beste laten doen?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2007 10:17 | Aangepast door: Hans 
Heb vorig jaar 3 pakkingsets gekocht voor incl verzendkosten € 110,--. Inderdaad ook ergens in duitsland. Dan heb ik een voorraadje pakkingen/0-ringen voor als ik ze net (en dat is vaak in weekeinde !) nodig heb.
Maar de kwaliteit is toch wel zeer mager in vergelijking met de originele Honda pakkingen. Maar die kosten inderdaad (veel) meer maar je hebt het blok dan wel ook in 1 keer oliedicht.
Dat geldt zeker voor de orignele koppakkingen van klingerit (in die sets zijn ze van papier, uiteraard wel met een metalen ring).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver JosvanR
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 mei 2007 10:53 
wikkelen kost ongeveer eur 140 bij www.sevior.nl

overigens, onlangs bij www.louis.de nog een aantal koppelinghuispakkingen gekocht voor eur 2,95 (!!!) per stuk.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 14 mei 2007 10:57 
Bij Roukama een setje voor 77 euro's. CX500 pakkingset.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 mei 2007 17:04 
Gewoon bij de Honda Motorzaak bij jouw in de Beurt kost wel iets meer maar dan heb je wel Honda, Honda is nog steeds verplicht om onderdelen te verkopen.


Groeten Arno

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 mei 2007 19:45 
Frans, behalve de pakking heb je ook nog een aantal O-ringen en (heel belangrijk) de koperen drukring voor de schoep van de waterpomp nodig. Ik zou alles bij CMS bestellen. Nadeel: de pakking is daar iets duurder. Voordeel: je krijgt alle onderdelen in één keer binnen. Als je wilt kan ik een boodschappenlijstje voor je maken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 mei 2007 20:15 
Op Marktplaats:Onderdelen Honda, staat nu (14-05-07 20:15) een setje pakkingen, vraagprijs 35 euro.


Harmony,
Hans.
( die vaak kijkt, maar niet zo vaal koopt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 mei 2007 09:33 
Compleet pakking set (imitatie) en goed is deze 115 euro.
Hier zitten ook oringen bij en goede koppakingen.

Als het om alleen een achter deksel gaat heb ik die origineel Honda ook liggen en kost deze 26 euro.
Imitatie heb ik deze ook, is ook heel goed en die kost 17 euro.

Voor het kleine achter deksel pakking heb ik alleen imitatie en deze kost 5 euro.

Tevens keeringen schakel pedaal en nokken as keering op voorraad liggen.
Keering schakel is 5.80 euro met stoflip en imitatie is deze 4 euro met stoflip.

nokken as keerring, is 5.60 alleen origeneel leverbaar omdat ik nog geen goede imitatie heb gevonden.

Dan heb ik ook nog de keeramiche keerring van Honda 51 euro en de van Yamaha 21.60 euro in huis.

Oringen voor de waterpijp doorvoeren en achter op de deksel heb je ook nog nodig. deze heb ik ook op voorraad.

Dan het kleine oringetje op de distributie verstelling, deze is origineel 82 euro cent.

Als laatste hebben we de rubber afdichtings pees van de waterpomp deksel, origineel is deze op dit moment 4.20 euro.

Dus je ziet dat je nog al wat kan vervangen.
Voor vragen Tel 0321 312336
Marco Becker
Vliegers veld 37
8256 GN
Biddinghuizen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Frans
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 mei 2007 09:42 
Hee mannen,

Wat een keus! Bedankt.

Floris, als je een boodschappenlijstje wilt opstellen graag. Ik denk dat daar ook veel mensen in geinteresseerd zijn.

Sowieso nog tips voor deze reparatie?
Frans

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 mei 2007 09:44 
Geen dank, groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver theojansen
Gast 
#13 | Geplaatst: 15 mei 2007 10:00 | Aangepast door: theojansen 
frans, ik sprak joost gisteravond en hadden we het nog over jouw motor.
joost weet een goedkoop adres voor het wikkelen van de stator!!
vraag hem ook even.
theo

Schrijver Frans
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 15 mei 2007 10:22 
Theo, Joost,

Bedankt voor de suggestie. Ik had nog een oude stator liggen, die is intussen naar Sevio gebracht. Ik hoop 'm een dezer dagen terug te krijgen.
Toch is het handig om het adres van jullie suggestie hier te vermelden, wie weet heeft iemand anders er wat aan.

Frans

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Pakkingsets, waar verkrijgbaar?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven