Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Te koop: CX650E '83

 
Schrijver Marco308
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2007 17:23 
Wegens aanschaf van een nieuwe fiets heb ik helaas geen ruimte meer voor mijn trouwe CX-je.



Dus hij gaat noodzakelijk de verkoop in en de vraagprijs is 1200 eurie.
De motor is in nette staat, heeft ongeveer 57.000 km gelopen. Hij heeft in 2006 nog een servicebeurt gehad, is voorzien van een nieuwe voor en een nieuwe achterband (nog geen 4.000 mee gereden).
Er is in oktober nog een nieuwe accu in gegaan en in maart is de voorvork gereviseerd (opnieuw verchroomd en nieuwe olie en ringen erin enz.) bij kommer motorparts in Garderen, hierbij zijn er ook nieuwe remblokken voor op gezet.
Er mist alleen een zijkapje, (links) en hij wil af en toe ook een beetje olie bijgevuld hebben,

Eerlijke fiets, heeft me nog nooit laten staan.

Voor vragen kan je me mailen op marcomarieke@gmail.com

groeten,

Marco

Schrijver Poul Jensen
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2007 18:03 
Hi Marco
CX650 ? I would like to buy your bike. If you will let me have your accountnumber, the name of your bank and your banks international registrationnumber (IBAN Number). I will transfer 1200 Euro monday morning, you will receive the money on wednesday/thursday.
When you confirm that the money is in your hands, you give me your address and I will get a german forwarder to pick up the bike. Pls let me have your answer as soon as possible as I am also looking at a bike in Germany, but I prefer yours.
best regards
Poul Jensen
Denmark

Schrijver Poul Jensen
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2007 18:18 
oops forgot to give you my mailaddress: poje@aabc.dk

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2007 19:34 
Gaat'ie nou naar Ethiopië verhuizen...? :)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2007 19:55 
Nou nee, dit lijkt eerder op de Nigeriaanse truuk.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edho
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 mei 2007 22:19 
Een mailtje naar een van de bestuursleden van de Deense club kan je wel enige zekerheid geven.
Als hij daar lid van is tenminste....

Schrijver mvdberg112
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 mei 2007 00:37 
Nee, joh, dit klinkt kosjer. Deze man biedt aan te betalen: dat is altijd goed! Je kunt hem naar naam en adres vragen als je zekerheid wilt, maar als iemand wat van mij wil kopen, maken ze ook altijd het geld over op mijn rekening. Dan stuur ik het op. In dit geval wordt het zelfs door een vervoerder opgehaald. Zeker iemand die precies dit soort fiets wil hebben.

Schrijver Poul Jensen
Gast 
#8 | Geplaatst: 19 mei 2007 13:45 
My dutch is not good enough but I understand the the general belief is that I am an Ethiopian thief trying to rob the dutch national bank ? Guys relax! I offered to pay in advance! I did not ask to get sellers address so I could come and steal the bike at night.
The only one who could be cheated must be me! I will be more than happy to provide seller (and everyone else) with my address, phonenumber etc.

Everyone outside the Netherlands is thieves and Nigerians!
best regards
Poul Jensen

Schrijver edho
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 mei 2007 14:57 
Als het echt een liefhebber is, dan zou het nog leuk zijn om de fiets zelf naar DK te rijden. Dan heb je dr zelf ook nog een leuke herinnering aan.

@Poul Jensen
I think you missed the humor intended in the reactions. Did you see the email adress of the seller in de topic startpost?
Succes!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 mei 2007 17:30 | Aangepast door: Floris 
Tsja, nou begin ik toch te twijfelen of mijn opmerking wel gepast was.
Indien excuses hier op z'n plaats zijn: bij deze.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Ray
Gast 
#11 | Geplaatst: 21 mei 2007 14:36 
Ja jongens...niet zo achterdochtig!! Gewoon iemand die het risico neemt en meteen betaalt. Wel ongewoon, dat klopt..

@Poul:
It was not intended to be distrustfull. We were all just ashtonished by your initiative to buy a bike abroad without having seen or ridden it! That includes a certain risk. And Ithink it's the first time a thing like this happens on this site. The remarks about Nigeria and Ethiopia were just jokes...maybe a bit too cynical. As you can read maybe: Floris is offering his apologies.
Good luck with the 650; I think you'll buy a good one!
Regards
Ray ( who owns a 650 too and thinks they're great!)

Schrijver para
Gast 
#12 | Geplaatst: 24 mei 2007 19:51 
Ray,

Is de 650 al verkocht? zoniet heb ik heel erg veel intresse!!

Wat verbruikt zo'n 650 ?

Mvg,
Ben (Para)

Schrijver Marco308
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 31 mei 2007 17:47 
Ben helaas, de CX is al verkocht, Poul komt dr dit weekend ophalen. Het kenteken is al van de motor en hij krijgt er zelfs nog een bijna volle tank bij ;-)

trouwens, de cx loopt eigenlijk altijd 1:20 en maakt zich ook niet druk als er een bijrijder opzit. Ik ga dr wel missen......

Marco

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop: CX650E '83

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven