Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht volkswagen golf diesel uit 1983 type 1

 
Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2007 12:28 
Ja ja, dit wordt een vreemd onderwerp. Ik ben bezig om te kijken of ik een oud diesel blok van een volkswagen in kan bouwen in een GL650 frame. Hiervoor ben ik op zoek naar een oude golf diesel uit 1983. Het betreft een 1600 cc metende diesel met 44 kilowatt vermogen.
Ik zoek de hele auto omdat ik ook andere zaken nodig heb zoals bijvoor beeld uitlaat delen en brandstof systeem. Ook een stukje elektra heb ik nodig. Om dit project te kunnen doen is het wel zaak dat het allemaal niks kost. De golf mag een wrak zijn, als de motor er nog maar in zit. De auto moet ik nog wel een keer naar mijn huis kunnen rijden. Daar wordt de golf dan gesloopt. Wie weet wat en wie kan mij er aan helpen. Dus weet je wat en vind je een kratje bier voldoen voor dat oude wrak dan moet je me even bellen. Uiteraard lever ik je het vrijwarings bewijs zodat je de verzekering stop kan zetten. Apk mag binnen een week of wat aflopen. Dus als iemand ergens nog wat heeft staan of weet testaan en het moet daar weg, denk dan even aan mij.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Tel 0321 312336
Vliegersveld 37
8256 GN biddinghuizen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 juni 2007 17:44 | Aangepast door: Frans 
Marco,

Dit klinkt heel interessant. Ik ben benieuwd! Maak je wel foto's?
(Startwin heeft ook eens een dieselmotorfiets gebouwd, Klik hier)

Groet!
Frans

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2007 20:37 
Hallo Marco, moet het perse een golf uit 83 zijn? Latere types hebben ook de 1.6 dieselmotor.
Op marktplaats blijken de eerste golfjes met dieselmotor nog heel wat waard..
Deze aanbieder heeft er blijkbaar een paar staan, maar vraagt 1000 euro's.
Ik heb wel een golf 2 voor 350 zien staan.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2007 11:57 
Een Golf blok is nogal massief. Kijk ook 'ns naar een Daihatsu 3 cilinder, die is een stuk kleiner. Dat blok is wel vaker gebruikt voor zelfbouw, zie ook het mei-nummer van Bigtwin. En dit is een leuke site met interessante zelfbouw projecten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht volkswagen golf diesel uit 1983 type 1

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven