Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: beugels voor Schurgers kuip

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2007 14:10 
We zijn nog op zoek naar een Schurgers kuip voor onze E met zijspan. Hebben een kuip gezien, maar zonder de juiste beugels. Heeft iemand toevallig alleen nog de beugels voor ons liggen ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2007 22:18 
Hallo Coen en Lieke, net gezien op marktplaats, een witte Schurgers kuip met beugels. Klik hier voor de advertentie.
Een ander alternatief is om de beugels te laten maken bij een smid oid. Maar dan heb je waarschijnlijk een voorbeeld nodig of een tekening.
Succes in elk geval.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 3 juni 2007 23:07 
Hoi Marcel,

Dank je voor de tip, maar voor deze kuip zoeken we de beugels. Mochten we beugels kunnen vinden, kunnen we misschien met deze meneer een deal sluiten.

Ik zou heeeeeel heeeeeel graag voor Vechta een witten kuip willen hebben. Ik verheug me om met Angel naar Vechta te komen, alleen zie er wel tegenop om in de volle wind te rijden, met zijspan en kind erin en bagage achterop.

Maar goed, eerst afwachten. Lief van je dat je zo meezoekt.

Lieke
(die hoopt dat er nog ergens een kuip voor mij in de aanbieding is, desnoods een zwarte)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juni 2007 00:13 
Coen als het een 500 betreft moet je ouwe-jan even bellen want die heeft nog beugels van de 500 over en evt. een schurgerskuiup (zwart)
Je kunt OJ. bereiken op z`n mobieltje
als je dat nr niet hebt moet je of Floris ff bellen of een mailtje naar Beussie sturen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2007 08:55 
Bedankt voor de tip. Ik zal even contact opnemen met onze kasteelheer.

Het is een 650. Zijn die beugels van een 500 en een 650 verschillend dan ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 4 juni 2007 11:11 
Ja, mijn Vetter kuip kwam van een 500E en die paste net niet op mijn 650. Met een beetje aanpassen is het toch gelukt, maar er zitten blijkbaar kleine verschillen tussen de afmetingen van de 500 en 650. Misschien dat dit verhaal niet opgaat voor de Schurgers kuip, ik weet niet hoe die bevestigd is aan het frame.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 4 juni 2007 11:28 
Anders bevestig je toch gewoon een ouwerwetse telefoon op het zijspan?

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 4 juni 2007 11:33 
Jij ziet ook alles he!! ;-)

Dit is voor noodgevallen, stel je voor dat je onderweg pech krijgt en je hebt je telefoon niet bij je.

Nou ik wel dus.

Maar wie o wie:
kan dan vertellen over Schurgers kuipen en het verschil van 500E en 650E en welke beugels erbij horen.

Lieke
(die het maar steeds vreemder gaat vinden dat de bijna identieke motoren zoveel verschil kan zitten)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 4 juni 2007 13:07 
@Lieke, bij de advertentie op marktplaats van de Schurgers kuip staat ook een foto van de beugels. Waarschijnlijk heb je zoiets nodig.
Zover ik weet heeft Theo(Udent) een kuip op zijn 650 zitten, misschien weet hij raad?
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 4 juni 2007 13:27 
Marcel,

Coen heeft al contact gehad met deze verkoper en het zijn niet de beugels voor een cx, laat staan een 650E, maar voor heel ander merk motor, welke weet ik niet, dat weet Coen.

We hebben hier dus niets aan jammer genoeg.

We komen er vast wel uit en anders maar zonder, het zij zo. (liefst niet natuurlijk)

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 4 juni 2007 16:33 
hallo Coen. Ik heb een paar beugels met rubbers liggen.Ikwil ze wel mee naar Vechta neemen. Ik lees het wel

wim

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 4 juni 2007 19:29 
Super Wim. Ik zou ze eigenlijk voor Vechta willen hebben. Zou je me even kunnen mailen (coen@hondacx500.com) of bellen op 06 18866676 ? Jouw mailadres lijkt niet te werken.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 4 juni 2007 22:33 
Tja, het lijkt allemaal te lukken. Heb de kuip van Marktplaats net uit Broek op Langedijk gehaald. Ziet er goed uit, alleen de spiegels en de lowers ontbreken.

Verder laat Wim zich weer van zijn beste kant zien. Hij brengt morgen de beugels mee onderweg naar Duitsland die ik dan even bij het benzinestation aan de A12 oppik. Super service. Bedankt !

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: beugels voor Schurgers kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven