Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Aangeboden: frame met NL kenteken GL650

 
Schrijver silverwing
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2007 23:39 
Na het transplanteren van het blok en slopen van de rest is er nog een recht frame met NL kenteken overgebleven. Mocht iemand dit nog kunnen gebruiken, laat het even weten.

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juni 2007 22:55 
Als ik het frame tijdelijk ergens kan onderbrengen, heb ik wel interesse. Mijn schuurtje is al overvol en in de tuin kan het ook niet. Waar woon je, zodat ik eens kan komen kijken? groeten, Henk Peters, Arnhem.
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver silverwing
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2007 07:27 
Hoi Haapee.

Mijn woonplaats is Groningen.
Als je de ruimte hebt kun je het gerust komen bekijken. Het frame is kaal en mag je gratis meenemen, maar het kenteken is nu geschorst. De kosten voor het overschrijven zijn voor de nieuwe eigenaar.
Ik moet er nog een foto van maken.

groeten, Marten

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 juni 2007 21:32 
Marten,
Nou, Groningen is nogal ff weg van Arnhem. Toch wil ik wel zien hoe ik hier een mouw aan kan passen en op een of andere manier het frame te komen of laten ophalen. Als het je niet erg in de weg ligt, hou het nog even vast voor mij, dan kom ik er zo gauw mogelijk op terug. Het is toch echt zonde om het zo maar weg te gooien. Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver silverwing
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 juli 2007 13:20 
Henk,

Dat klopt, maar als je het kenteken elke keer moet schorsen.....
Omdat het zonde is om zo weg te gooien heb ik het op het prikbord geplaatst, zodat iemand het kan afhalen die het wel nodig heeft.
Voorlopig ligt hij hier nog. Het staat nu nog op naam van de vorige eigenaar, omdat je het anders ook weer opnieuw moet schorsen.
Als ik het nu weer moet schorsen, dan wordt het kenteken ingeleverd.

groeten, Marten

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 juli 2007 22:26 
Marten,

Ja, je hebt gelijk, iedere keer maar schorsen kost ook weer 20 Euro per jaar. Wanneer loopt de schorsing af? dan kan ik daar mijn plan op trekken. Ik ga proberen om aan voldoende onderdelen te komen om er weer een complete rijdende GL 650 van te maken. Tegen de tijd dat ie klaar zal zijn, hoeft schorsen ook niet meer.....

groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver CorBos
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 aug. 2007 11:18 
Zal ik het kenteken van dit frame nu dan maar gaan inleveren bij het rdw?
Of wil je het zelf hebben?

groeten Cor

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 2 sept. 2007 22:47 
Nou begrijp ik het even niet goed meer. Wie is Cor en wie is Marten? Of is het toch dezelfde persoon? Mijn vraag was op 2 juli wanneer de schorsing afloopt, zodat ik daar rekening mee kan houden i.v.m. ophalen. Graag even wat duidelijkheid hierover.

groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver CorBos
Gast 
#9 | Geplaatst: 4 sept. 2007 18:35 
Hapee Henk ik heb je een mailtje gestuurd, cor

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 sept. 2007 23:18 
Cor,

Helaas niets ontvangen tot nu toe. mijn mailadres luidt:

haapee@orange.nl

Was voorheen wanadoo. nl, maar tot nu toe is alles gewoon doorgestuurd naar het nieuwe adres. Graag nog een keer je berichtje, dan kan ik reageren.

Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver silverwing
Gast 
#11 | Geplaatst: 1 nov. 2007 23:48 
Het frame is inmiddels opgehaald.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Aangeboden: frame met NL kenteken GL650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven