Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Rode CX500 zoekt liefhebbende nieuwe eigenaar

 
Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2007 00:27 | Aangepast door: Borsboom 
Mij rode CX500 zoekt een liefhebber als nieuwe eigenaar om weer opgeknapt te worden.

Omdat ik er al weer een paar jaar niet meer aan toe kom om te rijden en vervolgens mijn motor op te knappen, heb ik besloten dat de tijd is gekomen om een nieuwe eigenaar voor hem te zoeken.

Hij is stil komen te staan omdat ik vanwege werk weinig meer reed en na een tijdje stilstaan merkte dat de remzuigers vast zaten. Kreeg ik niet meer los en heb tweedehands remklauwen gekocht (krijg je er natuurlijk bij). Heb nog wel een poging gedaan om die er op te zetten maar ben gestrand en ene tweede poging is er nooit van gekomen.
Motorisch was hij toen nog OK, heb een jaartje ofzo ervoor nog een nieuwe nokkenasketting en spanner eringezet.

Ik zou graag zien dat hij nog opgeknapt wordt, in de basis is hij volgens mij nog prima en het is een geweldige motor om te rijden.....

Welke handige sleutelaar gaat hem nog opknappen? Hij hoeft uiteraard niet te veel te kosten!

Oh ja, hij staat (en is te bekijken) in Utrecht (oost)

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2007 00:36 
Nog even een aanvulling: De motor en overige onderdelen etc zijn uit 1981, maarh het frame heb ik ooit uit een andere motor overgezet (zie mijn andere bericht) en die is uit 78 meen ik. Is iig sinds een jaar of wat vrij van wegenbelasting.

Verder zit er een kofferrek op (incl 2 Krauser koffers) en zitten er mooie, heel slanke valbeugels op.

Voor verder vragen en/of foto's stuur een mailtje: A.Borsboom@zonnet.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2007 07:45 
En dan vraagt men zich altijd af is het dichtbij of veraf dat deze CX staat. Dus waar woon je cq waar staat de motor?

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 juni 2007 12:42 
Eh....niet zo handig om dat niet te vermelden inderdaad.

De motor staat in Utrecht (oost).

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2007 21:54 
Voor foto's kijk even op

http://www.marktplaza.nl/aangeboden-CX500-uit-1981-om-op-te-knappen-36 92297.php


Voor fotos van de 2e CX in onderdelen kijk even op

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=31544582&tbl=ads

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 18 juni 2007 22:09 
Hier de opknap CX, en hier de onderdelen CX.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Rode CX500 zoekt liefhebbende nieuwe eigenaar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven