Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Aangeboden vrijwel complete CX500

 
Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2007 00:32 
Aangeboden een nog vrijwel complete CX500, ooit gekocht samen met een vriend die ook CX500 reed voor de onderdelen. We hebben hem wel nog rijdend gekregen maar uiteindelijk toch moeten demonteren. De motor was uit 1978 meen ik

Ik heb net voor mijn eigen CX te koop aangeboden dus heb deze motor in onderdelen niet meer nodig. Alhoewel ik op zich eventueel wel onderdelen apart zou willen verkopen heeft de voorkeur alles in een koop. Hoeft niet al te veel te kosten dus iets voor iemand die voor niet te veel gelijk een heleboel onderdelen wil perfect.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2007 21:23 
Hallo Borsboom,

ik kan best nog wel wat gebruiken, maar ongezien een bod uitbrengen op losse verzameling is een beetje moeilijk, dus laat ik eens wat roepen : vijftig euro?

Als dat niet genoeg is, mogen we dan een plaatje misschien?

gr.

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver evers
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2007 21:50 
op marktplaats staat die frans bij cx500 aanmekaar gr piet

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 juni 2007 21:55 
voor fotos kijk op

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=31544582&tbl=ads

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2007 22:02 
ah, dank je, da's dus deze

Die is net niet vrijwel compleet genoeg voor mij vrees ik, ligt er buiten beeld nog iets ?

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 juni 2007 23:55 
Klopt, die is het.

En ja, er liggen nog onderdelen buiten beeld: in grote doos heb ik nog aantal onderdelen liggen.

Je kan natuurlijk even komen kijklen als je in de buurt woont of bent; ik ben er zelf echter vrij weinig dus wel even op afspraak (de opknapper staat overigens gewoon op straat en kan je zelf eventueel bekijken)

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 juli 2007 15:52 
De motor uit 1e post is ondertrussen verkocht (de CX die nog op kenteken staat is nog wel te koop).

Als je op zoek bent naar onderdelen kan je eventueel de koper benaderen of hij ze wil opsturen (overigens uit Duitsland); ik begreep dat hij meerdere CX 500 heeft voor sloop en revisie. Hij is te bereiken via email: Hans-Peter <hpcb1300@gmx.de> (hij spreekt nederlands)


Succes en groet,

Arno

Schrijver Borsboom
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 okt. 2007 00:27 
Beide motoren zijn ondertussen verkocht; kan/moet je de posts dan ook weer verwijderen?

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 1 okt. 2007 16:08 
Fijn dat je je spullen kwijt bent!

Als je wilt dat jouw posting verwijderd wordt, kun je de moderator daarom verzoeken. Ik reageer dan vrijwel altijd binnen 24 uur. Vraag je er niet om, dan blijft het ongeveer een jaar staan, daarna wordt de rubriek 'vraag en aanbod' opgeschoond.

Groet,
Gea

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Aangeboden vrijwel complete CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 (verborgen: 1) [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven