Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

brak zadel gezocht

 
Schrijver MIOB
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 juni 2007 11:38 
Hallo mede cx-ers.

Voor een ombouwproject ben ik nogsteeds op zoek naar een oud zadel. De bedoeling is dat het geheel vermaakt wordt, dus hoe slechter de staat van de bekleding en het scuim, hoe beter. Heeft niemand nog een oud zadel liggen waar hij/zij niets meer mee kan?

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 juni 2007 12:08 
zadel,, het heilige woord zadel is gevallen.
Het probleem is dat iedereen erg zuinig op zijn of haar zadel is. Alles wat nog goed is werd meteen verkocht aan een ander. De rest is weg gegooid omdat dit te rot was.
Dus zadel voor de cx is een gewild ding.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jas
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 juni 2007 15:51 
Als je voor 100 euro een hele cx kan kopen, zal er her en der toch nog wel een zadel rondslingeren?

Schrijver MIOB
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 juni 2007 16:20 
dat leek mij ook....

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 juni 2007 18:12 
Er liggen nog steeds twee zadels op je te wachten in mijn garage in Amstelveen. Mijn mailadres ken je.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver MIOB
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 juni 2007 15:35 
is er verder niemand die nog wat heeft liggen?

Schrijver MIOB
Gast 
#7 | Geplaatst: 30 juni 2007 14:31 
niemand?

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 30 juni 2007 14:56 
@MIOB, Floris schreef: Er liggen nog steeds twee zadels op je te wachten in mijn garage in Amstelveen. Mijn mailadres ken je.
.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MIOB
Gast 
#9 | Geplaatst: 30 juni 2007 15:13 
Ik heb Floris gemaild, maar ik krijg geen antwoord. Daarmee ga ik ervanuit dat hij alleen interesee heeft in zijn tweede aanbod: 2 zadels met wat bijbetaling van hem tegen 2 uitlaten en een balanspot van mij. Ik wil echter de uitlaten nog even houden tot ik de CX echt rijdend heb en aan een extra zadel heb ik niets. Helaas geldt zijn eerste aanbod niet meer denk ik dan, dat ging maar over 1 zadel.


Gezien het aantal 'onderdelenfietsen' dat links en recht aangeboden wordt verbaasd het mij dat het zo moeilijk is aan een zadel te komen dat nog eens in een lekker slechet staat mag zijn ook.

Dus vanbdaar de vraag: zijn er nog anderen die voor ons een zadel hebben liggen?

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 30 juni 2007 21:08 
@MIOB, heb je al gekeken bij motorsloop Muts in Soest? Een goed zadel is lastig te vinden, meestal omdat de metalen onderkant verroest is. Op marktplaats staat een NOS (new old stock)zadel waar al 90 euro voor is geboden.
Bij Woesthof kan je het ook nog proberen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MIOB
Gast 
#11 | Geplaatst: 30 juni 2007 21:55 
bedankt voor de tip, ik zal ze bellen. Ik heb alleen de bodemplaat nodig, wat roest is daarbij echt geen probleem. De rest (bekleding/schuim) mag in elke willekeurige staat zijn, dus om nou dat marktplaats zadel te gebruiken lijkt me echt zonde.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 brak zadel gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven