Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

honda silverwing 650GL

 
Schrijver posthuma
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2007 12:57 
te koop voor loop of onderdelen mooie donker rode silverwing 1982 met nieuwe banden nieuwe accu gereviseerde startmotor incl werkplaats boek. met zijkoffers topkoffer en kuip.
in zeer mooie staat!!
hij ligt uit elkaar want er tikt wat onder in blok maar kan niet verder met sleutelen ben speciaal gereedschap nodig en ben er niet technisch bedreven in.
dus dit is je kans en doe een bod!!!!!!!!
0646327880 luuc posthuma
drenthe

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2007 09:27 
Bij aan koop u zelf er wel van over tuigen dat men weet wat men koopt.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2007 12:05 
Hallo Luuc,

Da's niet zo best, klinkt als problemen met de big-ends (standaard 650 kwaal) en/of distributie. Ik begrijp uit je verhaal dat je er zelf niet mee verder wil, en dat is jammer.

Het klinkt als een uitdagende winterklus (is het al zomer geweest?) waar je met een goede sleutelruimte, werkplaatshandboek en de ' zoek' functie op dit forum waarschijnlijk wel uitkomt. Een andere mogelijkheid is om de reparatie in de herfst/winter bij een (kleine) motorzaak te laten uitvoeren. Dan wel van te voren goede afspraak maken over de kosten! Je hebt dan, voor relatief weinig geld, een uitstekende toermotor (heb er zelf ook één)!

Ik moet zeggen dat het wel bij me kriebelt, maar het ontbreekt me op dit moment aan de benodigde tijd en munten.

Veel wijsheid toegewenst, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver posthuma
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 juli 2007 21:04 
dank je jongens heb inmiddels een goldwing en deze gaat voor prikkie weg ben 2 banden nodig voor mijn goldwing kost 300 probeer dat ervoor te krijgen
groet luuc ps had deze silverwing maar 6 dagen gehad toen stuk verneukt door een klootzak uit zuidhorn

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 honda silverwing 650GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven