Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

stator

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver evers
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 juli 2007 23:58 
aan alle statorzieke cxers ik heb er nog diversen liggen gr piet nijmegen
PIETHONDA@MSN.COM

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2007 08:50 
En wat moeten ze kosten?

De stator van mijn Groene Draeck is ook stuk en hij staat nu zielig in de tuin. De Groene Draeck is een Custom.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2007 12:39 
Ik heb ook wel belangstelling en heb derhalve dezelfde vraag als Lieke: "quanta costa"?

Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 aug. 2007 12:56 
Ik heb die evers na gelopen op onze cx site, hij schijnt nog al vaak onderdelen te koop aan te bieden. Klik maar eens op zijn naam en dan zie je wat hij heeft geschreven. Eens kijken of die over de brug komt met de vraag die ik hem via de mail gesteld heb. Het is ook altijd een aanhanger vol. Ik hoop dat het nieuwe stators zijn want met 2e hands doe ik niks. Ik plaats namelijk alleen nog maar nieuwe. Je weet immers nooit wat 2e hands doet. En voor een imitatie prijs ga ik niet lopen klooien en monteer dus gelijk goed.
Ik ben beniewd wat zijn antwoord is.

Voor de anderen onder ons, imitatie is betaal baar en vooral ook lever baar. Ga dus niet over op 2e hands. Natuurlijk kan het voorkomen dat 2e hand prima is, maar daar ga ik niet van uit.
Mochten er nog vragen zijn, marcobecker@zonnet.nl
met vriendelijke groet Marco becker.
Tel 0321 312336
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver evers
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 aug. 2007 15:10 
wat is het probleem marco heb je geen antwoord gehad op je vraag via de mail?
ik dacht het wel
en dan ikheb hem nagetrokken ben je bang dat je niks meer aan de club verdient?
en dat van die aanhanger vol dat klopt floris was er erg blij mee dat ik kwam
anders waren er weinig onderdelen geweest op de onderdeledag
en met je of die over de brug komt iedereen heeft hier altijd antwoord gehad en voor weinig geld onderdelen gehad
maar het is me wel vaker opgevallen wat voor zieligheid het is met verschillende club leden als ik iets tekoop aanbied
maar bij deze zeg ik mijn lidmaatschap op en kan jij zelf op de onderdelendag met een aanhanger gaan staan gegroet piet

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 aug. 2007 15:30 | Aangepast door: gompie 
Oei..., een boos lid!
En hij heeft nog opgezegd ook...
Gelukkig is het lidmaatschap gratis, anders werd hij ook daar boos over.
Nog 99? tevreden leden over, zullen we nog een onderdelenmarkt houden???

Een tevreden Dirk is zijn gewicht waard in goud!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver beussie
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 aug. 2007 19:20 
Ik zou hier ook een sneer naar diverse kanten kunnen geven maar beste mensen laat nou eens zien dat er VOLWASSENEN in deze club zitten en gebruik de site niet als een pseudo Marktplaats je kunt als er oproepen geplaatst worden er best op antwoorden en laat dan de leden elkaar mailen als er iets is wat hun interesseert, voor de rest bekijk je het maar.
mvg. Beussie die eindelijk weer online is.

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 aug. 2007 19:29 
Tja ik ben het eens met beussie .
Een beetje volwassen gedrag kan geen kwaad.
Gr Andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 1 aug. 2007 19:47 
Laten we de doelstelling van de club niet uit het oog verliezen: Kameraadschap en zo lang mogelijk deze machines op de weg houden.

Binnen een club ben ik persoonlijk er op tegen om geld te verdienen aan andere leden en als ik iets heb dat een ander nodig heeft dan gaat het vaak voor niks weg of alleen tegen de prijs wat ik er zelf voor heb betaald maar dat is mijn persoonlijke mentaliteit en gelukkig zijn er genoeg andere leden die er ook zo over denken.

Wil je geld verdienen aan de verkoop van onderdelen dan zet je het maar op marktplaats en dan kan niemand erover zeuren en hoeven we er ook geen ruzie over te maken en dan kunnen we ook dit soort vervelende toestanden vermijden. . Dit is nou juist de reden waarom we bij de Engelse club de advertentie sectie enige jaren geleden hebben verbannen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver MIOB
Gast 
#10 | Geplaatst: 1 aug. 2007 20:35 
Ben ik het niet met je eens dikke zeug.

Zeker, een club moet niet iets zijn om financieel op binnen te lopen. Het mioet zijn voor de gezelligheid en elkaar te helpen. Onder helpen versta ik een onderdeel dat 90,- waard is voor 65,- aan een clublid verkopen. Onder helpen versta ik net datzelfde onderdeel voor 25,- weggeven zodat ik zelf geen geld overhou om bezine voor mijn CX te betalen.
Kijk, voor kleine dingen werkt dat prima. Ik heb hier een stuur over, dat staat voor een paar euro op marktplaats, maar een clublid mag het zo komen halen, maar voor grotere dingen ehbben we het wel over serieuze bedragen. Een Stator of complete motor noem ik geen kleinigheid. Maar anders wil ik wel 50,- bieden op jouw cx. Geen probleem toch? Van het geld dat ik overhou kan ik hem dan mooi rijdend houden, dat is immers de doelstelling van de club?

Mijn CX spullen staan op marktplaats omdat ik ze via deze site (op een paar kliene dingen na) helmaal niet meer wil verkopen. Onder het motto dat je hierboven neerzet wordt er geprobeerd je dingen echt af te troggelen. Jammer.


Overigens stuit een totaal gebrek aan tact mij nog meer tegen de borst dan d euiteindelijke handelswaar of bedragen.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 1 aug. 2007 21:06 
Tja, zit ik even niet op te letten gebeurt er dit op de site. Jammer.

Toen Frans en ik deze site en de club 5 jaar geleden oprichtten wilden we alles laagdrempelig en vriendelijk houden.. Tot onze verbazing groeide het en groeide het. Gelukkig, grootdeels, met behoud van een vriendelijk en kameraadschappelijk karakter, Dit heeft denk ik zeker met het type mens (homo hondapiensis CX-us) te maken. Toch zijn er af en toe wat kinkjes in de kabel. Zo ook nu. Dat is jammer, maar kennelijk niet helemaal te voorkomen.

Misschien eerst nog even voor de duidelijkheid;
- Dit prikbord is voor iedereen met belangstelling voor de CX/GL
- We gaan er vanuit dat iedereen elkaar met respect bejegend. Wanneer het echt beledigend wordt kunnen we berichten verwijderen.
- Verkopen van spullen kan gewoon. We hebben niet voor niets een 'Vraag en aanbod rubriek'.
- Het staat iedereen vrij een prijs (te hoog of te laag) of om daar wel of niet op in te gaan. Eigen verantwoordelijkheid is dat. Natuurlijk kun je bij aankoop wel door anderen laten adviseren. En ik vind het altijd hartverwarmend als mensen elkaar over en weer gewoon helpen.
- Marco's reparatieservice is geen clubactiviteit. De postings van Marco, maar natuurlijk ook die van Piet zijn op persoonlijke titel.

En ja, het internet maakt een consument kritischer. En ja, sommige CX-rijders hebben meer te besteden dan anderen, Als club willen we een platform bieden om met elkaar in contact te komen. Dat lukt goed. En net als in het echte leven loopt dat contact niet altijd even soepel.

Ik ga hier niet lopen roepen wie wat anders had moeten opschrijven. Ik hoop dat jullie (Piet en Marco) dit onderling via mail of telefonisch kunnen oplossen. Via het prikbord is niet zo handig.



Coen
Voorzitter
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#12 | Geplaatst: 1 aug. 2007 21:21 | Aangepast door: Engeltje 
Maar nu weten Marcel en ik nog steeds niet wat die stator moet kosten..

Groetjes
Lieke
(de vrouw ;-) van de voorzitter)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 1 aug. 2007 22:25 
Lieke:

Ik heb nog een goede stator liggen hierzo en is getest. Ik neem hem wel mee naar SJK als je het nodig hebt.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#14 | Geplaatst: 1 aug. 2007 22:29 
Wat wil je ervoor hebben Wouter???? Dikke Knuffel??? (als Pauline het goed vindt?)

Ik hoor het dan wel op SJK, dan kan de Groene Draeck weer rijden.

Liefs
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver beinhart

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 1 aug. 2007 22:29 
hoi lieke,

zal ik eens een wilde gok doen wat ze ervoor willen hebben??
precies 2x de helft hihi...

groetjes werner (die bv; al eens 70 euro heeft betaald voor een cdi, wat heel duur blijkt te zijn)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 stator

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven