Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

stator

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver ffroidbise
Gast 
#16 | Geplaatst: 1 aug. 2007 23:16 | Aangepast door: ffroidbise 
"quanta costa"?
Hij bedoelt "¿Cuánto cuesta?" of "¿Cuánto vale?" natuurlijk.
Kwestie van de puntjes op de "i" zetten.

ffroid (welke puntjes...?)

Schrijver Ray
Gast 
#17 | Geplaatst: 1 aug. 2007 23:33 
Ik ben het met Coen eens, maar wil er toch nog iets over zeggen.
Alhoewel Marco misschien in technische zin gelijk heeft dat je geen risico moet lopen met een gebruikte stator, vindt ik de wijze waarop hij over Piet schrijft aanmatigend ( "die evers eens nagetrokken") en enigzins neerbuigend. Piet is net zoals velen van ons CX -hobbyist en ja, doet er wat commerciele activiteiten naast, ook wel handel genoemd. Dat is ieders goed recht en daar varen we allemaal wel bij als we wat nodig hebben. Een man als Piet koopt wellicht hopeloze projecten op die anders naar de sloop verdwijnen en zorgt in elk geval dat de onderdelenstroom op gang blijft. Tot het tegendel bezwezen is, mag je Piet niet zomaar in een kwaad daglicht stellen en hem veroordelen, Marco. En zeker niet "en plein publique"!!! Je technische twijfel over de stators is misschien terecht, maar je weet niet of Piet ze test en/of nakijkt. Je had dus beter vragen kunnen stellen dan deze toon aan te slaan, dat geeft geen pas binnen onze club.
En het is ieders goed recht om te gaan met de onderdelen die hij over heeft. Na de brand van de PhoeniCX heb ik sommige onderdelen relatief duur gekocht, want de nood was bij mij hoog en daar hebben sommigen best van geprofiteerd. Ik zeur daar niet over, want ik had de onderdelen ook kunnen laten staan. Anderen hebben echter belangeloos onderdelen gratis gegeven. Zo heb ik zelf ook geleerd soms eens wat weg te geven, en soms eens een prijsje te vragen. Maar ik ben nog niemand in de club tegen gekomen, en ook Piet niet, die een ander echt financieel het vel over de oren wilde trekken.
Al met al zou ik wilen concluderen dat enige nuancering of excuses op zijn plaats zouden zijn, en dat anderzijds de korte lont gedoofd mag worden en kritiek van één persoon niet tot opzegging hoeft te leiden.
Los het op als volwassen CX-kerels, en dat hoeft echt niet op het prikbord, maar wel als mens tot mens.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 2 aug. 2007 01:03 
Kom op Piet Evers, niks opzeggen lidmaatschap.
Niet leuk van Marco om zo te reageren maar anderen zullen graag wat van je willen kopen en dat moet je voldoening geven en is ook het positieve in dit verhaal, jij hebt iets wat een ander zoekt.
Gewoon doorgaan met je handel!

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#19 | Geplaatst: 2 aug. 2007 08:55 
Tja die Piet Evers,

Kom je terug van de wel verdiende vakantie krijg je dit om je oren.

Nou jammer dan

Groeten Arno
die weer eens opzoek naar een nieuwe andere motor.

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 2 aug. 2007 08:56 
Okee ffroid "¿Cuánto cuesta?"; jij je zin maar ik schrijf nu eenmaal graag foeneties (-:

Maar wat kosten ze nu die stators van Piet?

Overigens vind ik dat er om welke reden dan ook altijd wat spastisch gereageerd wordt wanneer mensen een CX-iets willen verkopen via deze site. Lijkt mij absoluut geen probleem, mits de prijs relevant is.

Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 2 aug. 2007 10:15 
Hier is een link naar de Advertentie op marktplaats waar de stator wordt aangeboden : 40 euro


Harmony,
Hans.
( die een statormoeie Cx heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jan
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 2 aug. 2007 10:42 
Als je wat wilt kopen via vraag- en aanbod, en ik hoop dat mensen spullen blijven aanbieden, dan hoef je toch niet via het prikbord te bieden, maar kun je toch ook via het e-mailadres van de aanbieder reageren? Voor wie het niet weet, klik op Forum Lid en je hebt het e-mailadres te pakken.

Tenslotte, GRATIS, een set valbeugels voor een lid, zie showroom Custom nr 23. Een eventuele vrijwillige bijdrage hiervoor maak ik over naar de clubkas. Contact via mijn e-mailadres.

Jan

Schrijver sieds

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 2 aug. 2007 10:51 
En dit is de prijs van een nieuwe stator in Dld.
URL
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hans

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 2 aug. 2007 10:52 
Maar die is NIETvoor de CX met CDI ontsteking !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 2 aug. 2007 11:18 
Pfff!
Ben ik ff blij dat de mijne goed lopen...

Een oud Gompiaans gezegde zegt (anders was het geen gezegde):
Beter één stator in de hand, dan twee bij de sloop!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Ray
Gast 
#26 | Geplaatst: 2 aug. 2007 11:38 
@Gompie:
Als je je stator in je hand hebt, dan is er is er al wat mis, toch?
Dan kunnen die twee bij de sloop best eens uitkomst bieden!

In elk geval loopt PhoeniCX nog goed, begrijp ik hieruit? Hoe vordert het met de verkoop? Of hou je 'm erbij?

Groeten
Ray ( if you pay peanuts....you get monkeys...)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 2 aug. 2007 17:59 
Goed ik zie dat ik nog al wat over me heen heb gehaald, ik wil alleen maar waarschuwen en ik gaf eigenlijk alleen maar een reactie op eerder gestelde vragen en antwoorden. Zie zijn naam en je ziet het staan.
Het was dus de conclusie die ik trok en daar iets te makkelijk een verwoording aan gaf. Het was niet mijn bedoeling om iemand te schofferen, alleen maar te waarschuwen. Mijn excuus bij deze.
Helaas uit de andere stukje/ antwoorden zie ik dat mijn tekst minder goed was gekozen.
Met vriendelijke groet marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 2 aug. 2007 18:34 
Marco hou hem hoog en droog,en voor Piet het is nog geen Sint Nicolaas dus leg het probleem opzij en ga verder zoals diversen bronnen dit beschreven hebben
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dave01011968
Gast 
#29 | Geplaatst: 2 aug. 2007 19:27 
Ik wist het al maar nu weet ik het helemaal zeker Van deze club wil ik geen lid zijn Ook mijn handel werd hier al eens verziekt door andere leden / lid Iemand die ik niet ken en nog nooit gezien of gesproken heb Onbegrijpelijk ik dacht altijd dat dit soort clubs bedoeld waren om elkaar op de weg te houden Maar ach als je maar een leuk besloten clubje hebt en je kunt er leuk aan verdienen dan moet je alle aanbieders van buitenaf afpoeieren toch ? Toffe club jongens petje af en reken maar dat ik ook nu weer reklame voor jullie zal maken bv. zint de prijs van marco u NIET koop dan uw onderdelen bij . . . . hahahahahaha O voordat ik het vergeet en sraks weer een bericht moet plaatsen Het is niet mijn bedoeling dat iemand zich nu boos of beledigd voeld Ga vooral door met uw handel en het vergriepen van andermans handel

Schrijver gompie

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 2 aug. 2007 19:34 | Aangepast door: gompie 
Halen we de 1000 nog???
Rookworst zonder R is ook worst!

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 stator

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven