Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

juiste prijs CX500C

 
Schrijver Van den Steen Bart
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2007 01:52 
Ik heb de kans om een CX500C te kopen uit '81, de motor heeft 29.426 km (echte want ik ken de eigenaar, is trouwens de eerste eigenaar) en is in goede staat gezien zijn leeftijd. De eigenaar vraagt er 1500 euro voor, is dit een redelijke prijs? De motor staat technisch in orde, heeft nergens olieverlies, ernstige roestproblemen of grote beschadigingen.

Groeten, Bart.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2007 08:13 | Aangepast door: sieds 
Wat is redelijk en wat heb je er voor over.
Weinig km's, 1e eigenaar, goede staat, prijs kan maar in Ndl. zijn ze meestal goedkoper. In Dld worden hogere prijzen gevraagd.
Maar zonder een oordeel over de motor te geven kijk en vergelijk en doe een goed bod.
Marktplaats: URL en Mobile in Dld.: URL
Succes.
Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2007 09:54 
Ik weet ook niet of het redelijk is. Het is in ieder geval wel de duurste Custom die ik in de afgelopen jaren ben tegengekomen :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2007 10:44 
Het is inderdaad moelijk te beoordelen en het hangt ook een beetje af wat je er zelf voor over hebt. Een goede CX met lage KM stand en een eventuele overname van de eerste eigenaar is toch wel schaars.

1500 Euro is wel erg veel geld voor een CX en dan moet hij er vnid ik wel in nieuwstaat uitzien. Ok, de fiets is al op leeftijd en gebruiks sporen zijn te verwachten maar dit moet dan toch wel minimaal zijn voor dit geld.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 aug. 2007 11:36 
Vergeet ook niet dat problemen zoals met de stator en de waterpompseal niet kilometerstand-afhankelijk zijn. Het is nu eenmaal een fiets op leeftijd en dus heeft ie deze risico's in zich. Dat kun je voorleggen en daarmee de onderhandelingen ingaan. Ik denk, gezien je verhaal, dat het een goeie bettrouwbare CX zal zijn, maar 1000 euro is al een keurige prijs. Als je het echt ziet zitten en je een geod geveol hebt, dan kun je nog naar 1250 eur gaan, meer moet je echt niet doen, denk ik....
Groeten,
Ray ( die weet dat je nooit voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten)

Schrijver whaaa
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 aug. 2007 15:16 
Ik heb voor mijn Custom een paar jaar geleden 1400 euro betaald. Die was toen in goede staat. Achteraf denk ik dat er wel erg veel voor heb betaald, als ik nu de prizen zie. Dat neemt niet weg dat ik al veel plezier heb gehad van die 1400 euro.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 aug. 2007 16:08 | Aangepast door: gompie 
Die CX'ers lopen uit hun neus te (vr)eten.
Als je hem mooi vindt en het geld ervoor missen kan is het niet duur.
Per slot van rekening krijg je er een leuke en vooral betrouwbare motor voor terug. (en niettevergeten een enthousiaste club met een grote back-up voor noodgevallen)
Ik wens je veel succes!
Dirk (die niet voor een dubbeltje op de eerste rang hoeft te zitten, maar een hekel heeft aan onnodig geld uitgeven)

Het SJK is een mooie eerste rit waard!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 aug. 2007 19:30 
Even te vergelijking? prijzen van een silverwing zijn op dit moment 800 tot 1200 euro voor een redelijke Gl500. boven de 1200 euro moet de silverwing er wel goed uit zien. Van af 1600 euro tot ongeveer 1800/2000 euro praten we over een top model. Alles wat boven de 2000 euro is, is brandschoon en in nieuw staat. Boven de 2600 euro moet je vraag tekens bij zetten. Dit alleen maar even om aan te geven dat 1500 euro voor een CX500 custum best wel aan de hoge kant is of hij moet er echt heel goed uit zien. Ja ik heb ze soms hier op bezoek van die mooie cx,en en ja ze zijn het waard. Maar dan zit er ook echt geen roest op. Dus als ik jouw teks heb gelezen, en de andere berichten heb bekeken lijkt 1200 euro eerder op zijn plaats.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 aug. 2007 20:07 
Nou ik heb tekoop een GL 650 d van 1983 en de prijs daar voor is 2300 euro`s
Verders een CX650 Sport van 1984 en de prijs daar van is 2550 Euro`s
mag ook in een keer voor 5.000 Euro`s
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Peter Meijering
Gast 
#10 | Geplaatst: 6 aug. 2007 22:09 
Nou zie ik hier richtprijzen genoemd voor een GL500 van 800 tot 1200, maar als je een goed rijdende GL 500 inclusief 2 dozen onderdelen aanbiedt voor 500 hoor je niemand.

Als ik met de GL zonder kuip het verdere leven door wil, wat heb ik daar voor nodig en kan ik daarvoor eventueeel andere GL delen ruilen?
(zie voor onderdelen ook aanbieding GL 500 Interstate met 54.00 miles)
Groetjes allemaal.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 juiste prijs CX500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven