Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Opruiming!!!!!!!!!!!!!

 
Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2007 08:14 
Hallo MedeCXFreaks,

Vanwege een opruiminkje bied ik aan, 2 á 3 bakken met onderdelen overgehouden uit diverse sloopsessies. De onderdelen die geregeld nodig zijn om de schatjes rijdend te houden zitten er helaas niet bij, dus indien geen interesse wordt de boel naar de schroot afgevoerd.
Wel bruikbare onderdelen zijn o.a.:
carburateurs+rubbers en spruitstukken,VALBEUGELS,cardan, een tank, zijkappen,
een zak met Rickman Polariskuiponderdelen,lowers,knipperlichten e.d. Wat er verder nog is, vraag maar, het blijft staan tot het eind van de week.
Mijn mob. is 0653966827 of probeer het anders even op 0255500447(IJmuiden).

Ik vraag er niet teveel voor maar, als mijn ad. niet serieus genomen of beantwoord wordt,ben ik er klaar mee en sodemieter ik de hele zooi in de ijzerbak, ik ben namelijk al eerder openlijk afgezeken door een "clublid"

John
JWVerschuren

Schrijver Johnnoo
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2007 09:15 
van welk model is de tank
heb wel interesse
in een deuk- en lekvrij exemplaar??

Schrijver paul jacobs
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 aug. 2007 10:08 
John,

Ik heb interesse in de VALBEUGELS + CARBURATEURS en RUBBERS!!! Mijn e-mail adres squadra-corse@hotmail.com

Gr.

Paul

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 aug. 2007 10:11 
Bel Sjon dan weetje wat hij heeft en kan je meteen een afspraak maken
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 aug. 2007 11:14 
Het is het "gewone" model tank, A,B.Geen Custom dus. En ook niet het "nieuwe"model
JWVerschuren

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 aug. 2007 12:40 
Hallo John

Ik heb wel intresse in de valbeugels
mits ze in redelijke staat verkeren en de prijs redelijk is

mailtje aan aw.koopmans@planet.nl

eventueel een fototje erbij als het mogelijk is

gr A koopmans

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 6 aug. 2007 20:02 
hallo john,

zit er ook een teller unit bij? zo ja wat wil je daar nog voor hebben, grietje zoekt nog een nieuwe voor "hans" die is vorige week onderuit gegaan...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MIOB
Gast 
#8 | Geplaatst: 6 aug. 2007 20:35 
Hallo Beinhart,Ik heb eventueel ook nog rellerunitonderdelen, mocht je er met de topicstarter niet uitkomen.

groet,

Michiel

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 aug. 2007 21:48 
Dames en heren.

ALLES IS WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOHN
JWVerschuren

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 6 aug. 2007 22:10 
Hoi John,

Ik ben nu echt benieuwd of de onderdelen onder de clubleden verdeeld,verkocht zijn of dat je het, zoals je het eerder vermeldt: dat de hele zooi in de ijzerbak gemieterd is.

Dit omdat ik vind, dat er de laatste tijd veel onvrede op de site is en ik zou het toch eens top vinden dat er ook weer leden tevreden zijn gemaakt door leuke aangeboden onderdelen.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver John Verschuren
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 11 aug. 2007 21:04 
Hoi,

Alles is op gehaald voor een, voor mijn doen, schappelijk prijsje.
Dat wilde hij er per se voor geven. Ook heb ik het een en ander in de ijzerbak gegooid, niks waard dus

Er is "eens"geopperd dat er soort databank ven de nog aanwezige originele onderdelen komen moest, is daar nog nieuws van.

Ik denk niet dat de ophaler de onderdelen verdeelt aangezien hij er voor betaalde. Eigen gebruik, denk ik.
Als ik weer eens een demontageobject op kan halen, laat ik ook jullie er weer van horen.

Viendelijke groet,

John
JWVerschuren

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Opruiming!!!!!!!!!!!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven