Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Prijzen GL / CX

 
Schrijver Peter Meijering
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2007 22:30 
Nou zie ik hier richtprijzen genoemd voor een GL500 van 800 tot 1200, maar als je een goed rijdende GL 500 inclusief 2 dozen onderdelen aanbiedt voor 500 hoor je niemand.

Als ik met de GL zonder kuip het verdere leven door wil, wat heb ik daar voor nodig en kan ik daarvoor eventueeel andere GL delen ruilen?
(afkomende complete kuip bijv.)
(zie voor onderdelen ook aanbieding GL 500 Interstate met 54.00 miles)
Groetjes allemaal.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2007 23:23 
Hallo Peter, geen idee wat je precies nodig hebt als je jou plan wilt doorvoeren. Kijk eens in de showroom bij de GL foto's .Nr 14, 34 en 40 zijn "naked" GL-en. Zo te zien voorzien van een andere koplamp en of een windschermpje.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 aug. 2007 09:41 
Hoi Peter,

Gezien het aantal reacties die je de laatste tijd geplaatst hebt omtrent jou Gl wil ik toch graag even reageren.

Op 17 07 plaats je een bericht dat je GL 500 wilt ruilen
Op 22 Juli (5 dagen later) plaats je een bericht dat deze te koop is dus niet meer te ruil. Tussen tijds heb je de mensen die gereageerd hebben op jou ruil vraag een mail gestuurd dat je plannen veranderd zijn.
Ik was een van die mensen die gereageerd hebben op jou eerste mail, ik heb je een link gestuurd met foto's van mijn CX. Later vraag je mij hoe ik aan de uitlaten kom, weer twee dagen later krijg ik een mail van je dat je geen foto's an mijn CX hebt gezien.

Nu 6 augustus ( nauwelijk drie weken later) na je eerste bericht) plaats je een vraag met wat voor prijzen er horen bij een GL en ombouwen van je GL.

Peter mijn advies is neem jezelf serieus: kijk eerste eens wat jezelf wilt alvorens dit Forum te voorzien van allerlei aanbiedingen die je later weer intrekt.
Kom dan terug met je vragen en wees daar rechtlijnig in dan zullen er best mensen te vinden zijn die jou willen helpen.

Daar komt bij dat jou aanmelding is van 27 mei dit jaar zonder dat je verder een bijdrage geleverd hebt aan dit forum.Ik kan je vertellen dat dit vaak gebeurd en dat mensen zich nadat "een verkoper"zich van zijn handel heeft ontdaan hij nooit meer wordt gesignaleerd op dit forum. Dat maakt dat mensen zich gebruikt voelen. Dat willen ze niet.
Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is maar het geeft mensen te denken als je kort na je aanmelding met een "verkoop"komt.

Ik ben nu zelf een jaar actief op dit forum en heb diverse mensen "live" mogen ontmoeten.
Ik wil de discussie wel aangaan welke sociale omgangsvormen wenselijk zijn op een forum als dit.
En dan bedoel ik niet alleen het taalgebruik maar met name de "te koop"aangeboden zaken kort na een aanmelding wat vinden we daarvan.

Schrijver Peter Meijering
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 aug. 2007 11:49 | Aangepast door: Peter Meijering 
Sorry dat ik een bepaalde indruk heb gewekt, maar de negatieve toon die uit de reactie klinkt vind ik onjuist en iemand terecht wijzen kan ook anders.

Het geval is dit. Een kennisje heeft een lichtere motor staan waar ze niet meer op rijdt, maar goed heeft verzorgd.
Omdat ik naar een flat ben verhuisd is mijn werkruimte aanzienlijk minder geworden en kan eigenlijk allen nog maar op straat werken. Jippie..
De bovenste twee redenen zijn aanleiding geweest om in de 1ste instantie voor ruil cq verkoop te kiezen (ruil vanwege o.a. de afmetingen)
Verkoop en/opf ruil leverde weinig reacties op waar ik wat mee kon.
Bovendien merkte ik dat gedurende het verkoop-proces ik moeite had met afstaan van mijn GL, maar ook met de breedte maten en het gewicht van de GL.
Ik heb nu zicht op ruimte bij kennissen en nu verandert dus de insteek.

Een "handige" verkoper ben ik niet (dubbele betekenis), maar ik ben wel lid van de Silverwing Club waar ik geen weekeinden bezocht omdat ik zeevarend was en dus niet kon.
Daarnaast bezoek ik al heel lang de CX side omdat daar geweldig veel nieuws en tips kunt vinden. M.a.w. ik ben geen gelegenheidsbezoeker en verdien naar mijn mening je "oordeel"niet.

Als je meer een luisteraar bent dan iemand die de voorgrond zoekt dan ben ik van mening dat je niet verplicht bent een bijdrage te leveren aan het forum. Hoe dan?

Wel kijk ik veel in Vraag en Aanbod om te zienof ik iets heb liggen wat anderen kunnen gebruiken.
En dat hoeft niet altijd iets te kosten, want ik heb nou eenmaal zelf niets aan bijv. meerdere valbeugels etc.

Over de foto's was inderdaar verwarring waarvoor mijn excuses, maar nog steeds geldt dat alle mogelijkheden openstaan.

Mijn advies is trouwens , neem jezelf niet al te serieus, want forums worden daar niet leuker van.
Oordelen over mensen die je nauwelijks kent is een risky business.

Groetjes
PeterPS: Misschien vindt Marco het niet leuk om te worden "aangehaald", maar hij zal zich best herinneren dat ik geheel gratis en voor eigen rekening (inclusief de bon voor 5 km te hard rijden met een aanhangwagen ) de restanten van een GL500 bij hem voor de deur heb afgeleverd.
En of iemand er iets aan had, weet ik niet , maar ik had hem (inclusief FRAME) ook bij de sloop kunnen zetten.)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 aug. 2007 12:30 
Hoi Peter,

ik beoordeel jou niet als persoon maar het gedrag wat ik van je zag.
Daarnaast is het niet met een negatieve toon geschreven dat is blijkbaar de conclusie die jezelf trekt. Voor mij was het meer gebaseerd op de feiten die ik tot dan toe van je wist. Een momentopname dus.
je verhaal maakt een en ander wel verklaarbaar.
Dat er schter de bekende feiten nog meer schuil gaan dat kan haast niet anders. Soms zij ze bekend en soms niet. blijkbaar heb ik je voldoende geprikkeld om een reactie te geven.
Overigens ik ben niet diegene die kan en wil beoordelen of iemand iets wel of niet verdiend.Ik kan er guit een mening hebben en ik ben bereid die bij te stellen naarmate mijn beeld completer word.

No hard feelings wat mij betreft.

Schrijver Peter Meijering
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 aug. 2007 17:05 
Beste Ton,
Misschien is het minder verwarrend als je één e-mail adres gebruikt en bij contacten hetzelfde adres blijft gebruiken.
Dan heb ik niet het idee dat ik foto's van een ander nog tegoed heb.
Bibi

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Prijzen GL / CX

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven