Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: goede buddyseat voor een CX500

 
Schrijver andre
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 aug. 2007 15:03 
gezocht: een in goede staat verkerende buddyseat voor een CX 500.
André

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2007 09:51 
Ik heb net een nieuwe gekocht voor een 1978 model, die er nu bij mij op zit is van een ander model, breder lijkt mij en niet voorzien van stiksels, misschien schiet deze dan over en heb je er wat aan?

Schrijver andre
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 aug. 2007 10:08 
Beste Frans(??),
Ik wil het gokje graag wagen Frans om te kijken of het past. Als je zegt hoeveel je ervoor moet hebben dan maak ik het bedrag graag aan je over en kijken we hoe ik het hier (in Amsterdam) kan krijgen. Waar woon jij?
groet,
André
PS hoe kom jij aan een nieuwe?

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 aug. 2007 21:43 
Misschien bedoel je mij, ik heet Louis :)

Ik heb gewoon internet afgespeurd en een nieuwe gevonden op de plan bij kommer parts en heb hem vandaag mogen ontvangen, ik kan je wel mailen zodat je kan zien welke ik dan over heb en ook de onderkant zodat je dit kan vergelijken met de jouwe, de nieuwe van mij heeft geen bevestigingbeugel dus die moet ik overzetten, misschien haal ik hem er morgen even af en maak foto;s, waar mag ik deze dan naar toe zenden? [mail-adres]

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#5 | Geplaatst: 31 aug. 2007 21:44 
Oja ik woon in Geersdijk in het mooie Zeeland maar via de post kunnen we dat wel voor elkaar krijgen.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: goede buddyseat voor een CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven