Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

vetter windjammer III

 
Schrijver Halkema
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2007 20:47 
voor een krat "ons bier" af te halen een vetter windjammer III kuip, zit alleen geen kabelboom en koplamp wegens roest meer in

groeten bromsnor

Schrijver Richard1967
Gast 
#2 | Geplaatst: 17 sept. 2007 18:58 
Hoi,

Ik mag morgen mijn rijbewijs ophalen en ben sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een CX500C uit 83.
Ik zou er graag een kuip op willen. Is dat wel 'done' op een custom? Is deze windjammer hiervoor geschikt? Dan ben ik wel geïnteresseerd.

Groetjes, Richard.

Schrijver Halkema
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 sept. 2007 01:31 
ik rij zelf nu alweer een tijdje met een kuip op de 500c en het bevaly mij wel goed , vind het zelfs jammer dat ik geen onderstukken voor de kuip kan vinden anders zou ik die er ook op zetten.

maarre ik "ons bier rijker" en een cx rider gelukkig met de kuip

gr brommie

Schrijver wolter
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:19 | Aangepast door: wolter 
Hallo brommie en Richard,

Ik heb nog wel onderstukken voor een kuip liggen. Misschien houdt ik er ook nog wel een paar flesjes aan over... 06 1303 2051.
Ik heb ze er zelf niet opgezet omdat ik dan met mijn benen (nog meer) in de knoop raak.
Ik had tot zondag dus ook een kuip op mijn cx500c. 'k weet niet of het wel 'done' is maar ik had het gewoon wel ge'done'. Zondag begon de kuip ineens gevaarlijk te zwabberen. 1 van de ophangbeugels bleek afgebroken. Nu heb ik maar weer een ruitje gemonteerd...

groeten van Wolter
(die toch liever 'not done' uit wind en regen zit)

Schrijver Halkema
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 sept. 2007 08:52 
wolter,

ben wel geintresseert, heb je een fototje misschien?
Heb nog wel een paar flesjes over.
en welke richting van nederland moet ik zoeken? zit zelf in den helder

en misschien niet "niet done" maar wel komfortabel met dit weer

groeten Brommie

Schrijver wolter
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 okt. 2007 10:48 
Ik woon een stukje onder utrecht. (nabij Tull en 't Waal aan de lek). Ik zal van de week een fotootje schieten.

vr gr Wolter

Schrijver Halkema
Gast 
#7 | Geplaatst: 10 okt. 2007 20:11 
laat maar komen die fototjes

gr brommie

Schrijver wolter
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 okt. 2007 12:31 | Aangepast door: wolter 
Hoi Brommie,

Het kostte me even tijd om uit te vogelen hoe ik de foto's online krijg maar nu is het dan toch gelukt!





Ik hoop dat deze onderkuipjes op jouw kuip passen. Ze zijn niet in nieuwstaat maar wel heel. Waar woon je?


Vriendelijke groeten,

Wolter

Schrijver wolter
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 okt. 2007 12:34 | Aangepast door: wolter 
grr het wil toch niet lukken...

bij deze dan de link. Ps kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

http://www.mijnalbum.nl/Album=BSJQ76QE

by the way,
de kuip waar ze vanaf komen is gelijk aan de kuip in de shoroom cx-a foto 48.


vr gr,

Wolter

Schrijver Halkema
Gast 
#10 | Geplaatst: 25 okt. 2007 13:20 
woon in den helder

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 25 okt. 2007 13:27 
onderkuip
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver wolter
Gast 
#12 | Geplaatst: 25 okt. 2007 13:39 
@ Mast,

Ik begrijp dat ik de afbeelding had moeten verkleinen?

@ Brommie

Gaan ze passen op je kuip? Kom je wel eens in de buurt van Utrecht? Voor de portokosten wil ik ze ook voor je op de post doen.

Groeten,

Wolter

Schrijver Halkema
Gast 
#13 | Geplaatst: 25 okt. 2007 14:31 
he wolter,

weet het niet zeker of ze passen moet de gok maar wagen en anders maak ik iemand anders wel weer blij. Kom zelf niet vaak in de buurt van utrecht. heb wel een vriendje van me dochter die er langs moet om vanuit maastricht in den helder te komen weet alleen niet wanneer. Anders maar via de post is ook geen probleem.

gr Jan

Schrijver MAST

Moderator 
#14 | Geplaatst: 25 okt. 2007 15:00 
@ Wolter, nee, je hebt de link naar de pagina van "mijnAlbum"gebruikt als gegeven voor het plaatje. Je had de link naar het eigenlijke plaatje moeten gebruiken. Dat kan je vinden door met je rechtermuisknop op de foto (op "mijnalbum") te klikken, en dan bij eigenschappen te kijken. Kopieer daar het adres (de URL) van de foto en gebruik die om het plaatje hier te laten zien.
Ik hoop dat het duidelijk is zo?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver wolter
Gast 
#15 | Geplaatst: 28 okt. 2007 12:11 
Hallo Jan,

Als je mij contact opneemt via wolter.dijkstra@gmail.com, dan handelen we het verder af.

vr gr,

Wolter

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 vetter windjammer III

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven