Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

T U R B O

 
Schrijver antonio
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 sept. 2007 20:17 
voor de liefhebber ER STAAT EEN CX500 TURBO op marktplaats tekoop

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 sept. 2007 20:39 
En wat dacht je van deze: 650 turbo
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 sept. 2007 20:55 | Aangepast door: MAST 
CX500 turbo, foto's volgen, zegt de adverteerder.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 sept. 2007 22:48 
Als je de prijs ziet, heeft de turbo een status bereikt die de andere CX-modellen waarschijnlijk nooit zullen bereiken. Ik ben benieuwd voor hoeveel de motor uiteindelijk van eigenaar verwisselt.

Jan

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 sept. 2007 10:19 
Een turbo is echt iets voor de serieuze hobbyisten of je moet een extra duit in je zakken hebben. Onderhoud is duur door de turbo en het blok, niet alles is uit te wisselen met "onze" blokjes, sommige onderdelen rijzen de pan al uit.

Maar, daar staat wel een prachtige unique fiets tegenover.
Er zijn er nooit veel van gemaakt dus dat drukt de prijs ook al omhoog, dat zie je wel weer met de biedingen.

Cosmar (status van een lelijk eendje maar ik vind haar mooi)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 sept. 2007 11:13 
Het onderhoud van een Turbo valt wel mee hoor.
de onderdelenprijzen zijn inderdaad gepeperd, maar ze gaan ook zelden stuk.
Regelmatig olie verversen (halfsyntheet van een goed merk) en nieuwe bougies plaatsen. Verder zijn ze redelijk onderhoudsvrij. Tenminste als je er een koopt die in goede staat is.
Hoewel: de originele dynamo gaat gegarandeerd stuk. Daar staat tegenover dat de vervangingsdynamo weer erg betrouwbaar is.

Mooie exemplaren in originele staat zijn inderdaad prijzig. Als ze niet meer origineel zijn, zijn ze bijna niet te verkopen. De prijs zakt dan flink. Maar ja, dan zit je zelf ook met een exemplaar die niemand wil hebben.

Emile
(met een 500 Turbo met kapotte dynamo die op reparatie wacht)

Schrijver zealot
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2007 16:48 
gaaf zon "geblazen"motor, rijdt denk ik wel appart!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 T U R B O

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven