Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: contactslot GL650

 
Schrijver scsirob
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2007 08:32 
Het zat er aan te komen, mijn achterlicht deed al een tijdje raar. Rommelen aan het contactsleuteltje zorgde meestal voor licht in de duisternis.

Helaas is het probleem vandaag verergerd, ook het hoofdcontact werkt niet betrouwbaar meer. Alleen met rommelen kan ik hem nog in een stand krijgen dat er uberhaubt stroom is, maar even schudden en alles valt uit, ook de motor zelf. Dus de vraag is, waar haal ik een goed werkend contactslot voor mijn GL650 vandaan? Heeft iemand er nog een op de plank liggen?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2007 12:32 | Aangepast door: MAST 
Hallo, wellicht is het nog mogelijk je contactslot te repareren. Lees het verhaal van HansV maar: Contactslot repareren.
Heb je al op marktplaats gekeken?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2007 15:07 
Hoi Rob,

Ik heb wel een complete motor in de aanbieding. Zie hier voor verdere informatie.

Succes, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver scsirob
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 sept. 2007 10:57 
Hoi Marcel, bedankt voor de tip! Dat is zeker de moeite van het proberen waard.

Roelof, zonde dat je hem in de verkoop gezet hebt. Ik heb hem in levende lijve mogen bekijken en hij ziet er top uit. In principe heb ik wel interesse, maar ik moet ernstig gaan woekeren in de ruimte thuis. Zowel fysiek als in de portemonnee.. ;) Ik ga er toch nog even over denken...

Schrijver scsirob
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 sept. 2007 16:47 
Slot is niet meer nodig. Revisie gedaan (zie Techniek) en alles werkt weer naar behoren..

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: contactslot GL650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven