Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Rempompje (achter) voor Cx 650 E gezocht

 
Schrijver rrandeweg
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2007 11:42 
Nogmaal Hallo,
Omdat de donkere tijden er weer aankomen en ik zin had om wat op te gaan knappen was ik op zoek naar een oudere motor. Sinds vorige week ben ik in bezit van een CX 650E... en natuurlijk helemaal HAPPY!!! (mede door een goede vriend die ook op dit forum te vinden is).
Heb zelf niet veel ervaring in het sleutelen maar heb al vernomen dat er genoeg leden zijn die graag willen helpen.

De achterrem was defect en ik kwam er achter dat de rempomp achter hardstikke vast zat. Natuurlijk van alles geprobeert maar kreeg het zuigertje niet los. uiteindelijk verwarmd en laten schrikken met koud water met als gevolg dat de binnenkant er vloeibaar uit kwam. Hierdoor is het hele pompje niet meer bruikbaar.

Weten jullie hoe ik aan een nieuw pompje kan komen en of bijvoorbeeld die van een 500 er ook op past?

mijn dank is groot

Schrijver antonio
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2007 15:10 
probeer het eens of die van een goldwing past daar is genoeg van te krijgen gr antonio

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2007 17:30 
Alle gewone CXen hebben trommelremmen. Je zal dus naar een originele op zoek moeten. bij motorslopen oid
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2007 17:59 
Hoi met Beussie ik heb nog wel een rempompje voor je van de 650E.
mail me maar op gc.beuzekom@chello.nl
rempompje van de Goldwing is totaal anders want die remt diagonaal met de voorrem dus niet aan beginnen.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Rempompje (achter) voor Cx 650 E gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 (verborgen: 1) [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven