Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX500C, wat is ie waard?

 
Schrijver whaaa
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 okt. 2007 22:32 
Vanwege plektekort en de anaschaf van een andere motor gaat een van mijn 2 CX-en der deur uit. De custom gaat weg. Deze heeft zo'n z'n prbleempjes (stator? koppeling?) Mijn vraag is hoeveel zou ik nog reelijkerewijs voor de motor kunnen vragen. En wie heeft er ook interesse.

Hier de link naar de advertentie
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=34397796

Groeten Dirk

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 okt. 2007 23:59 | Aangepast door: gompie 
Pin me er niet op vast, wordt niet boos...
Het is vaak "wat de gek er voor geeft".
Het is immers geen moderne motor en voor de categorie klassiekers zijn er nog te veel.
Er wordt vaak veel geld gevraagd en zeer weinig geld op geboden.
Jammer...! Het zijn zulke goede en betrouwbare beestjes.

Wat ik merk doet een gemiddelde CX-A of CX-C iets meer dan (vanaf) € 1,= per cc, afhankelijk van de staat van onderhoud en/of de orginaliteit.
Daar komt bij of de nieuwe eigenaar zo'n motor écht nodig heeft of dat het een bij-artikeltje is.
De bedragen die tot op heden geboden zijn op Zeurders.nl zijn waarschijnlijk van gelukszoekers die proberen voor een habbekrats een goede motor te krijgen.
Succes met de verkoop!

Groeten, andere Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 okt. 2007 09:37 
Ah ja maar voor een motor die mogelijk een stator probleem heeft is 250 euroos toch een mooi bedrag?

neej ik hoef hem er niet bij ik heb al een motor die buiten moet slapen vanwege de ruimte.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 okt. 2007 11:08 
heb vorige week een prachtig mooie cx500 (de zeldzame met sus-air voorvork en knippers in lichtbak) verkocht voor 200 euro, omdat hij een beetje olie lekte. is een goede koop voor de koper geweest, maar ik zou rekenen op een eurotje of 300-400
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 okt. 2007 12:37 
Bedankt voor de eracties. Ik hoop er nog 300 euro voor te kunnen krijgen.

Schrijver Jerry
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 okt. 2007 13:49 
Hoi,
ik heb met veel moeite een van mijn drie motoren kunnen verkopen,was absoluut foutvrij en liep perfekt.
Werd na zeer uitgebreide proefrit gekozen uit het drietal.
Kreeg er 495 Euri voor, vraag niet, wat ie mij gekost heeft, was volledig uit elkaar geweest en alle twijfelachtige zaken waren vervangen.

Schrijver zealot
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 nov. 2007 16:48 
ik persoonlijk denk dat een goedlopende motor die technisch in goede conditie is altijd 500 euro kan opleveren......

met problemen zoals stator, voorvering, achtervering(lek) roestschade, slijtage(zware) gaat er van die 500 af........

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX500C, wat is ie waard?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven