Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

C-uitlaat R geboden, A type gezocht, ruilen ?

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 nov. 2007 22:38 
Hallo allemaal,

Voor de winter ben ik bezig een CX500Z van '78 weer op te bouwen. Bij het verzamelen van spullen heb ik een nieuwe (imitatie) C uitlaat rechts opgedaan, compleet met klem in doos. Heeft er minstens 10 jaar in gezeten! Mooi, maar wat ik nodig heb is iets bruikbaars voor een Z/A/B, want daar heb ik de bochten en de linkeruitlaat voor, maar niet de rechter uitlaat en de balanspot.

Het ziet er dus zo uit :



Gezocht dus een rechter uitlaat voor een oer-CX graag met balanspot. Hoeft niet mooi te zijn, alleen redelijk goed bruikbaar. Een 2-in-1 of iets anders mag ook, zolang ik het maar onder de CX kan schroeven en er mee rijden kan zonder alteveel herrie.

Aan één C uitlaat heb ik niets. Voor email adres zie gegevens, meer info/plaatjes op verzoek.

Wil er iemand ruilen soms?

gr, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 nov. 2007 00:55 
hallo
ik heb een laser 2-in-1 uitlaat met demper liggen voor je, mail maar naar cmtheman@hotmail.com als je interesse hebt

mvg chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2007 22:20 
Inmiddels is de ruil gedaan en heb ik nu wat dat eronder geschroefd kan. Benieuwd hoe dat gaat klinken, maar dat wordt wel volgend jaar.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 C-uitlaat R geboden, A type gezocht, ruilen ?

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven