Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

schurgers

 
Schrijver jelke
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 nov. 2007 06:51 
ik ben op zoek naar een kuip ruit voor een schurgers kuip model 980 en spiegels hier voor de bovenste 15 cm van de ruit mag wel slecht zijn met vriendelijke groet jelke

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 nov. 2007 11:04 
Hallo Jelke, is DIT misschien iets voor je?
Als dit te duur is, kan je ook een stuk lexaan kopen en daar zelf je ruit uit zagen (met een decoupeerzaag)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 nov. 2007 00:11 | Aangepast door: gompie 
Voor zover ik weet is Dat Blauwe Ding ook uitgerust met een Schurgers 980 kuip. Van dit ruit is een blutsje af (2cm, geen scheur o.i.d.). Mocht ik voor volgend jaar een andere tegenkomen, dan zal ik aan je denken.
h.g. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver jelke
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 nov. 2007 06:25 
ik heb zelf nog wel een liggen maar deze is helemaal gaaf maar voor mijn vrouw veel te hoog daarom moet er ongeveer 15 cm ervan af en dat vind ik eigelijk zonde om dat met een helemaal goed scherm te doen groetjes jelke ps wat is dat presies met dat blauwe ding

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 nov. 2007 10:34 
Een scherm nooit inkorten aan de bovenkant! Je zaagt dan de 'spoiler' eraf die voor het opkrullen van de wind moet zorgen. Wil je het goed doen, dan moet je het scherm inkorten aan de onderkant.

Ik heb dat destijds door Jos Schurgers laten doen en het is klusje waarbij enig vakmanschap om de hoek komt kijken. Het kostte een paar centen, maar toen had ik ook een perfect afgesteld kuipscherm.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 nov. 2007 10:51 | Aangepast door: gompie 
Jelke,

Ik zal er een foto van maken en aan je toesturen.
Kan een paar daagjes duren.
Misschien kunnen we ruilen.
Door mijn lengte zit ik in de volle rijwind...

Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver jelke
Gast 
#7 | Geplaatst: 8 nov. 2007 15:00 
ik heb het al eerder voor mijn vrouw de boven kant er van af gehaald en dat beviel haar zeer ze namelijk maar een meter zestig maar de motor is laatst gevallen en nu is het scherm hellemaal kapot groetjes jelke

Schrijver beussie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 nov. 2007 21:25 
zo`n zware motor is ook veel te groot en zwaar voor zo`n klein/teer/liefelijk wezentje Jelke
Je kunt er beter zijwieltjes op maken of een zijspan dat is nog beter er is een heleboel know/how binnen de club
lol

Schrijver jelke
Gast 
#9 | Geplaatst: 9 nov. 2007 06:35 | Aangepast door: jelke 
marieke kon er niet veel aan doen... Maar beus hoe stuk is dat scherm van jou schurgers kuip is die ruit nog in te korten en dat jij een goeie krijgt
groetjes jelke

Schrijver MIOB
Gast 
#10 | Geplaatst: 9 nov. 2007 08:47 
terzijde: het is heel makkelijk om de CX een stuk te verlagen, je zou ook een beetje vulling uit het zadel kunnen laten halen (in Purmerend zit een goed, goedkoop adres).

Dat maakt de motor dan een stuk handelbaarder voor haar.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 nov. 2007 11:06 
Jelke die ruit was aan de bovenzijde stuk (dus de spoilerkant ) en die heb ik er dan ook afgezaagd want dat stukje begon bij 120km te fladderen.
hij is nu ongeveer zoals hij bij Marieke was.
Moet je bij Hylke gaan kijken want daar staat hij momenteel ivm. opbouw van m`n Yamaha kwam ik wat ruimte te kort vandaar.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 nov. 2007 11:13 
Zeg beussie hoe kwam dat nou, dat die ruit aan de bovenzijde stuk was?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 nov. 2007 16:36 
Floris hij stond buiten voor het huis en toen ik er een boodschap mee wilde doen was de ruit gescheurd (dader ligt op het kerkhof oftewel er hing geen briefje aan)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 schurgers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ Jappie de Vries, brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven