Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Heb nog wat spullen te koop.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 dec. 2007 22:02 
Van een Honda CX500 [78-81] veel spullen liggen, een aantal zaken gebruik ik voor een caferacer Cx projekt maar er schiet vast nog wel wat over, wat er nu al over is;
-Mooi goed recht frame zonder papieren
-Orginele luchtfilterbak
-Binnenspattert
-Eventueel een set velgen
-Mooie goede buddy
-Klein spul

Mocht er iemand belangstelling hebben in iets dan kijk ik of ik het in huis heb, maak een duidelijke foto/prijs en wie weet weer iemand blij

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 dec. 2007 22:59 
Heb wel belangstelling voor je buddy.
Wat is je @-mail adres?
of mail: j.van.rhedenapestaartjehondacx500.com
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver HenkvdBosch
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 dec. 2007 07:50 
Ik weet niet of ze allemaal hetzelfde zijn maar, misschien zit er een oliepeilstok bij die past op mijn CXGl500. Zoals je misschien hebt gelezen ben ik hem kwijt.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 dec. 2007 18:57 
Mijn mailadres is: motorfreak@zeelandnet.nl , je was de 1e die reageerde, via prikbord zeelandnet en MF is er ook belangstelling voor de buddy, als je me mailt zal ik woensdagavond een foto ervan maken [boven en onderkant] en zend ik je deze toe.

Oliepeilstok, ik zal eens kijken/lengte opmeten maar zal na woensdag zijn ivm met werk en niet in de buurt van mijn garage zijn.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 dec. 2007 22:07 
Zo ben weer thuis en heb foto's gemaild van de buddy, de peilstok is dus niet meer nodig begrijp ik!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Heb nog wat spullen te koop.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven