Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

ProLink Blues

 
Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 jan. 2008 00:58 
Ik ben op zoek naar de twee hefbomen, welke aan de achtervork vast zitten. Mogen zowel van een Silverwing, als van een Eurosport zijn. Bij de mijn e zitten de bouten zodanig vast, dat ik ze waarschijnlijk als afgeschreven moet beschouwen.

De homepage van Hann (Britse CX & GL Club, welbekend bij SJK bezoekers) is zeer informatief bij deze operatie: http://hometown.aol.co.uk/ofapars/myhomepage/photo.html

Groet, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 10 jan. 2008 08:42 | Aangepast door: MAST 
Succes met zoeken en sleutelen Roelof, en hier een link naar de pro-link pagina van Hann.
Bij Roukama staat een GL650 voor loop/sloop, wieweet kan je daar terecht? GL650
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 jan. 2008 08:47 
ja Roelof, dat probleem is mij heel erg bekend! Precies hetzelfde probleem gehad en geen keus dan alles kapot slijpen. Geen leuk werk.

Ik kan je helaas niet helpen aan de onderdelen want ik heb mijn reserve onderdelen hier al reeds vor gebruikt en een halve afgeslepen brug heb je ook niks aan.

Veel success in ieder geval.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 jan. 2008 12:41 
Waar je bij de breede vork op moet letten is dat je echt een stukje vlak slijpt zodat je nippel meer naar voren kan monteren. Anders zit straks de ophanging van de stang die de remtrommel vast houdt in de weg voor je vetspuit.

Succes met Teutullen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 11 jan. 2008 11:03 
Roelof,heb je deze reactie gezien? Frame van een E met prolink.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 jan. 2008 00:20 
Bedankt voor de reakties!

Marcel, ik heb een mail gestuurd. Afwachten maar.

Groet, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver armand
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 jan. 2008 12:52 
Roelof
Ik heb nog een compleet frame met achterbrug ( compleet met kenteken )
Frame is helemaal kaal geplukt
Niet zo mooi meer, maar misschien wel goed voor jouw doeleinden.
Armand

Schrijver jverbruggen
Gast 
#8 | Geplaatst: 30 april 2010 10:39 
ik zoek de voorste hefboomarm voor mijn gl650 pro-link. heb je die, eventueel als onderdeel van het frame? Groet Jan.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ProLink Blues

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven