Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

complete cx 500!

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 jan. 2008 08:41 
hallo cx/gl medemens.

heb sinds gisteren een complete cx 500 staan. deze is +/- 6 jaar geleden door de vorige eigenaar met draaiende motor weggezet onder een zeil.
deze eigenaar had ook een silverwing te koop staan voor onderdelen en daar ging het mij namelijk om. heb alles in een koop meegenomen en heb nu dus veel dingen waar ik niet veel mee doe.
mocht iemand geinteresseerd zijn in een specifiek onderdeel,laat het mij weten en wie weet kan ik iets voor je betekenen.

groeten Andre

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 24 jan. 2008 09:37 
Hallo Andre, welk type CX + bouwjaar heb je ?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 24 jan. 2008 10:39 
Andre,

Ik probeer twee redelijk nette dempers te vinden, voor mijn CX500(z)

Hoe zijn de dempers ?

Harmony,
Hans.
( die te luidruchtig niet cool vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 jan. 2008 19:01 
ik heb nog geen idee wat bouwjaar is. weet wel dat ie geen papieren erbij heeft. de vorige eigenaar heeft hem toendertijd erbij gekocht om blok over te zetten naar een silverwing(wat hij overigens niet gedaan heeft). heb even gekeken naar de einddempers. ze zijn roestig,maar zie vooralsnog geen gaten.
type is mij ook onduidelijk.(onkunde van mijn kant). op serienummerplaatje staat cx 500. zodra ik meer info heb zal ik het hier melden.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 jan. 2008 22:14 
heb begrepen van mast dat de cx uit 78' komt. type is nog onduidelijk,maar serienummer is cx 500 2016066. kan het niet terugvinden in lijstje bij cx-modellen. wie het weet mag het zeggen..

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 24 jan. 2008 22:55 | Aangepast door: MAST 
Hierbij het lijstje met de frame nrs: (klik op het plaatje voor een grotere afbeelding)
CX framenrs
Jou CX staat in het rijtje op de tweede plek ='78
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 jan. 2008 08:41 
oke! nu begrijp ik het. mijn serienr. valt tussen de aangegeven reeks cijfers. dacht dat het expleciete nummer ertussen moest staan..

thnks marcel

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 jan. 2008 21:54 
oke, spatbordje voor is verkocht. wie nog meer onderdelen van een cx uit 78'? geen vaste prijsjes, wel prijsjes waar je vrolijk van wordt!

Schrijver CXander
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 feb. 2008 15:07 
Beste André,
ik ben op zoek naar een complete voorrem, van onder tot boven met handle en magazijn ivm glijpartij. wat is je vrolijke prijsje? Woon in R'dam dus ik hoop dat je niet te ver weg zit.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 feb. 2008 17:21 
hoi CXander,

doe maar een bod xander wat jij vind dat schappelijk is. ik woon in annen,maar kan het natuurlijk altijd in doosje doen en versturen. hoop alleen materiele schade bij je glijpartij... alles goed met jou hoop ik?

groeten Andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 feb. 2008 22:54 
volgende week hele cx weg. dus geen onderdeeltjes meer...

groeten Andre (die lichte drang heeft om z'n 3e gl toch weer te reanimeren en daarna te laten revalideren...)

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 maart 2008 17:10 
deze kan verwijderd worden hoor. cx heeft ander onderdak..

andre

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 5 maart 2008 18:14 
Dit draadje kan je, als je de starter ervan bent, zelf afsluiten. Als het goed is, staat er onderin "sluit onderwerp".
Succes, Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver dreester
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 5 maart 2008 18:36 
oke marcel. bedankt, wist ik (nog) nie..

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 complete cx 500!

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven