Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

2-in-1 laser ... dB killer nodig ?

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 feb. 2008 21:08 | Aangepast door: brinkcx 
in een ruilhandeltje heb ik voor de 2e CX ( "klodder" , vernoemd naar de gebruikte verftechniek) een laser 2-in-1 uitlaat opgedaan. Niet als nieuw, maar dat werd ook niet gevraagd. Het geheel kwam aan met een vreemdsoortig demperding eraan gehangen en dat zet ik er liever niet op.

Nu ziet het er naar uit dat het zoals 't nu is flink herrie zal maken en daar ben ik niet echt op gesteld. De buren ook niet denk ik. Voor de duidelijkheid een paar plaatjes (klik voor groter) :
achterkant
en het geheel van links gezien
er lijkt weinig aan demping in te zitten. Weet iemand of er een demper in of bij hoort? Heeft er soms zelfs eentje over ??

(En ja, een nette tank mag ook wel)

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 feb. 2008 21:28 
die demper lijkt compleet zoals je hem daar ziet op de foto. (ik heb er ook een) achterin hoort een soort dekseltje te zitten, kan ik net niet zien of dat bij de jouwe ook zo is.
maakt inderdaad een stevig geluid, je moet er van houden.
groet, theo.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 feb. 2008 21:33 
Hallo Theo,

geen dekseltje aanwezig. Als dat het enige is, mag ik dan een plaatje, kan er misschien eentje gemaakt worden.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 feb. 2008 22:26 
Frans, ik heb net even precies gekeken maar aan het 'dekseltje'lijkt toch een demper te zitten. in ieder geval loopt er een pijp naar binnen.
sorry ik heb die demper nog maar net gemonteerd en alleen tijdens het proefdraaien gehoord!
(slecht)fotootje komt via de mail.
theo.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 feb. 2008 23:12 
Tja ik had zoiets op mijn XS 750 yamaha zitten maakte wel en mooi grommend geluid op die triple maar niet als je er lang op zit je hoort die herrie dan nl zelf ook .

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 feb. 2008 00:12 
Als ik het goed heb ligt er nog een dempertje in mijn garage. Dat is zo´n inbouw ding van HighWay Hawk. moet ingeschroefd worden in een recht stuk pijp van ongeveer 20cm. Ik zal hem eens opzoeken.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 feb. 2008 10:38 
he, je hebt de uitlaat er eindelijk opgezet, bij mij was dat demperplaatje er al uit, daarom zal degene van wie ik hem heb er wel die zwarte demper opgebeund hebben.
ziet die demper er niet sportief uit??
ex-cx, huidige cb1300A

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 2-in-1 laser ... dB killer nodig ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven