Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

standaard stuur CX 500 gezocht

Schrijver cees groot
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 maart 2008 08:36 
Heb een setje Stahlflex leidingen gekocht maar tijden het bekijken bleek de lengte van de centrale leiding veel te kort. Wie heeft er nog een standaard stuur liggen van de CX500 waarbij de rempot bijna tegen het cockpithuis zit?
Het is het eerste model CX500 bj. 1979.
Alvast bedankt.
Cees.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 maart 2008 09:47 
Ik heb wel een en ander aan stuur liggen mogelijk zelf het standaard heb jij een foto hoe dat er uit moet zien?

Of lengte en diameter.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 maart 2008 11:39 
Even een kleine tip, Je wil het eene probleem op lossen maar maakt er nog een paar weer bij.

Het volgende, waarschijnlijk heb je nu een hoger stuur. Daar zijn de gas kabel, koppelings kabel, bedradingen op aan gepast. Als je nu een korter en of lager stuur gaat plaatsen dan heb je daar weer problemen mee. Want dan zijn die te lang. Staal vlex leidingen zijn zelf ook op maat te maken. Koop de losse onderdelen bij een motorzaak en monteer alles zelf af. Ben je sneller klaar. en goed koper uit.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 maart 2008 22:13 
ik heb mijn cusom stuur ook omgewisseld naar een M-stuur en ik heb de kabels een beetje verlegt of langs de andere kant van de kockpit laten lopen. zie je niks van en werkt ook best (alleen gas gaat beetje stroef, maar rest is OK) dus moet te doen zijn.
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver cees groot
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 maart 2008 23:36 
het is een stuur zoals in de showroom bij foto 68.
Ik wou toch aan een lager stuurtje en heb nog wel kabels liggen dus dat komt wel goed.
ik weet zo niet direct de diameter maar als je (Voorbijganger) origineel CX 500 hebt liggen en er uitziet als op de foto in de showroom moet het goed gaan.
Mail anders even op cngroot@tele2.nl voor de prijs dan zien we wel verder.
Als er nog andere mensen iets hebben hoor ik het ook graag,
Alvast bedankt weer iedereen.
Cees.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 maart 2008 10:02 
Cees
Je hebt mail

Schrijver cees groot
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 maart 2008 07:16 
Heb je mail niet ontvangen voorbijganger zou je het nog eens willen proberen.
Ligt er dan nergens een standaard stuurtje?
Als iemand op zolder nog iets vindt hoor ik het graag zodat ik kan beginnen met slopen.
Marco ik denk niet dat je een stahlflex leiding zelf kunt maken daar je er een hydraulische pers voor moet hebben.
Cees

Schrijver MIOB
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 maart 2008 18:47 
Wat is standaard?

Heb er 2 (dezelfde), van die half hoge zeg maar voor achter een kuip.

Je had naar Vehikel moeten gaan dit weekend, lagen er honderden :)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 maart 2008 12:57 
Ik heb de mail nogmaals gestuurd.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 standaard stuur CX 500 gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 12
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven