Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Verbinding-stekers en zo

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2008 19:05 | Aangepast door: Hansv 
Hallo,

Wie heeft er ergens nog een (stuk van) kabelboom, van een CX500 i.o.d.
Het gaat mijn om de losse connectortjes pinnetjes, je weet wel, die steek-dingen en de contra-connectoren, die dingen met die plastic hulsjes erover heen. (bijv. bij knipperlicht aansluiting )

ik heb er 5 of 10 van elk nodig. Lukt dat niet, dan doe'k het anders maar liefst......

Ze zijn afwijkend (wat een verrassing) van wat er tegenwoordig in de handel te krijgen is.

Harmony,
Hans.
( heeft weer eens een vaag ideetje....)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2008 20:18 
Ben momenteel een fiets aan het slopen en de kabelboom, mag je van mij hebben, event. in ruil voor het meten v/d stator.

Groet:

Paul

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2008 22:39 
heb nog een kabelboom liggen van een cx500A, dus als je interesse hebt: cmtheman@hotmail.com

gr chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver noman
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 maart 2008 21:46 
Sorry het kan even niet anders,

Chris ik heb je proberen te mailen over de knipperlichten, helaas krijg ik alle mail retour.
Kun je nog even contact met me opnemen op welke rekening ik het geld kan overmaken?
Geef ik je dan mijn adres om de spullen naar toe te sturen...

Jan

Schrijver MIOB
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 maart 2008 09:00 
die stekkers zijn gewoon nieuw te bestellen. Ik vermoed bij elke grote automaterialen handel, maar iig bij een motorelectronicca bedrijf in Puremerend (is lang niet zo duur als het klinkt). Motronix heet dat bedrijf geloof ik.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Verbinding-stekers en zo

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven