Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

te koop: toerenteller

Schrijver seabirdy
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 maart 2008 20:25 | Aangepast door: seabirdy 
Ik heb een toeren teller op de plank liggen. Aangeschaft in kombinatie met een kilometer teller. Deze toeren teller is beschikbaar voor een kleinbedrag, of misschien ruilen tegen en kilometer teller (zie rest bericht)

Zijn er ook nog KILOmeter tellers in de omloop? Ongeopend en met werkende dagteller? Zelf heb ik er eentje die in onderdelen ligt. Ik heb namelijk van 2 tellers 1 gemaakt, ziet er niet mooi uit maar het werkt wel.

groeten berend

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 9 maart 2008 21:21 | Aangepast door: Hansv 
Toerentellers zijn er meer dan kilometertellers. Maar Km tellers zijn er ook nog in overvloed. De toerentellers gaan vrijwel nooit stuk, lijkt het wel, en kilometertellers wel.....

Ik heb er eentje liggen..... maar misschien beter om die reserve te houden? En er is er vast wel eentje te vinden bij jouw in de buurt, denk ik.

Harmony,
Hans.
( Ooit een kilometerteller kapot gehad )

P.S. Ik zie net dat je een CX500c hebt. Dan gaat mijn kilometerteller niet passen, denk ik, want die is voor een CX500z.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2008 21:27 
nou hans,

ik heb toch 2 van de 3 toerentellers die altijd stationair rijden, dus maixmaal 1000toeren. alleen grietje rijd meer toeren op haar "hans", maar dat geeft niks dan kan ik ook niet in het rode gebied raken en stiekum teveel toeren maken haha...

groetjes werner (die wel zonder toerenteller kan)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 te koop: toerenteller

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 12
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven