Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

TE KOOP: Ray's CX 650E

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 april 2008 21:58 
Beste CX vrienden,
Vanaf vandaag is mijn mooie rooie 650 te koop, een aantal van jullie kennen hem wel. In zeer goede staat, natuurlijk is wel te zien dat ie van 1984 is. Loopt als een zonnetje met goede banden en een mooi uitlaatsysteem van MIVV.
Mijn vraagprijs is € 900,-, voor fotos moet je me even mailen op r.nijskens@planet.nl
Groeten
Ray ( die vandaag een Honda Hornet 600 heeft gekocht)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 april 2008 08:18 
Jammer Ray dat je afscheid gaat nemen van E-tje, maarja een jong blaadje is ook wel lekker he.

succes met de verkoop.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 april 2008 15:38 
Gelieve ontopic te blijven en enkel te reageren als het tot verkoop leid want daar gaat dit topic over; geen interesse , niet reageren, dit ergert alleen maar

succes met de verkoop
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 april 2008 22:30 
Puk, Cosmar en de anderen: nog bedankt voor de steun.

Kan iemand me nog een keer vertellen hoe je ook al weer een foto plaatst? Misschien helpt dat...

Groeten
Ray ( die zijn topic wel weer snel van de homepage zag verdwijnen...)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 16 april 2008 00:07 
Hoi Ray, ik heb al vaker uitgelegd hoe je een foto kan plaatsen. Voor jou dan nog maar een keertje:
foto's kan je plaatsen als die al ergens op een andere site staan. bv bij "mijnalbum.nl" Zo'n foto heeft dan een URL.(klik met je rechtermuisknop op de foto en kijk bij eigenschappen). Kopieer de URL. Gebruik het knopje met de drie kleuren tussen de U en het wereldbolletje met de schakel(=link), plak in het pop-up venster dat je dan ziet, de URL van de foto die je wil laten zien)
Lukt het niet? Stuur je foto's per email naar Frans en vraag of hij ze op de site wil zetten.
Heb je al gereden met je Hornet? Bevalt ie een beetje?
Groeten, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 april 2008 11:05 
Hoi Marcel,

Heb je uitleg ( bedankt, voor de zoveelste keer) gebruikt om de foto van de CX anno 2008 te plaatsen....
Ik heb alleen de proefrit gemaakt, en dat reed gewelidig hoor. Alles voelt zo vast als een huis en die remmen......!!!! Tja, een 4 cylinder is toch anders rijden, meer toeren laten maken, je kan door trekken tot 13.000 toeren en dan gaaaaat ie!! Heeft 97 pk maar tot 7-8000 kan je heel soepl rijden, daar boven komt er plots een hele zooi vermogen bij. Dus toeren en flink sporten in één motor...Zorgeloos modern, misschien wat minder karakter dan een CX maar wendbaar, snel en betrouwbaar.
Volgende week kan ik 'm ophalen: er komen twee nieuwe banden op, wordt officieel ingevoerd ( duitse import). De originele voorveren en achterveer zijn vervangen door een sportset vanWilbers, een Duitse leverancier van vering zoals WP zeg maar. Achter is ie met de hand traploos instelbaar. Nu nog een mooie Laser uitlaat erop en kleinere knipperlichtjes!
Groetjes
Ray ( die twee weken lang vindt duren!)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 TE KOOP: Ray's CX 650E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven