Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Rode tank 650 E ?

Schrijver erikerna
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 april 2008 21:39 
In Veghel (onderdelenmarkt)heb ik iemand gesproken over een rode tank voor een 650E. Er zou er ergens een te koop staan op een verkoop site maar ik kan em niet vinden. Wie ik gesproken heb, ......Tja dat heb je dan, geen idee. Weet iemand een rode tank voor een Cx 650E te koop ?

Erik

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 17 april 2008 21:43 
Ow visite kaartjes zijn soms handig om achter te laten.
Ik he b er een zootje besteld bij Vistaprint.nl voor nop nou ja verzendkosten enzo. 250 stuks voor 6 euro iets in die geest.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 april 2008 23:18 | Aangepast door: brinkcx 
was 't soms deze ?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver erikerna
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 april 2008 20:08 | Aangepast door: erikerna 
Lijkt er wel op. Bedankt voor de link. Het heeft te maken met mijn zoekterm. Met spatie of zonder. Hoofdletter of niet. Schijnt toch veel uit te maken.

groet, Erik

Schrijver Peter van Waveren
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 april 2008 19:06 
Beste Erik, ik heb inmiddels die CX gekocht, om een onderdelen-voorraadje aan te leggen voor mijn eigen CX650 E

Het gaat mij op korte termijn vooral om de voorvork, de kardan, en het uitlaatsysteem. Veel interessante onderdelen had de verkoper er helaas al afgehaald.

Ik denk ook na ook over mogelijkheden om als CX-liefhebbers een eigen voorraadje onderdelen aan te leggen, bijvoorbeeld door bij een van ons, (die over veel ruimte beschikt) een paar sloop-exemplaren op te slaan.

De tank wil ik dus wel verkopen.

Peter

Schrijver erikerna
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 april 2008 21:30 | Aangepast door: erikerna 
Dag Peter

Ik had al kontakt gehad met de verkoper van die CX maar begreep van hem dat er nog al wat roest aan de tank zat. Ook was de lak nogal verkleurd. M`n eigen tank zit goed in de lak maar heeft een deuk. Ik weet dan even niet wat mooier is want ik heb jouw tank natuurlijk niet gezien. Hoe is de staat van de tank ?
Onderelen hamsteren is geen slecht idee geloof ik.

Erik

Schrijver Peter van Waveren
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 april 2008 17:29 
Erik, de tank van deze sloopmotor is inderdaad niet mooi meer, dus je zou hem toch opnieuw moeten (laten) spuiten. Dan is laten uitdeuken van jouw tank misschien een goedkopere oplossing.
Peter

Schrijver erikerna
Gast 
#8 | Geplaatst: 21 april 2008 23:26 
Hallo Peter. Oke, ik denk dat ik nog maar even wacht op een mooie tank en anders laat ik m`n eigen een keer uitdeuken en spuiten. Trouwens ook niet goedkoop.

mvg, Erik

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Rode tank 650 E ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven