Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht eindaandrijving (cardan) GL650

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 april 2008 13:53 
Beste cx rijders, ik zoek een eindaandrijving (het gedeelte op de achteras met de haakse overbrenging) voor een GL650 1983. Die van mij is zodanig versleten dat ik verwacht een dezer dagen te blijven staan.
Ik woon in Eelde, maar wil best een eindje rijden. Onderdelen in de aanbieding: uitlaten, zadel.
Groeten,
Martin

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 april 2008 16:43 
Welk type is het, Als het de 4 bouts bevesteging is, dan heb je een probleem. Die zijn moeilijk te vinden. Ik heb die ook niet meer liggen.

ALs het de 3 bouts bevesteging is, dan kun je alles er onder monteren. Ik bedoel van een CX abcde enz en GL500 en GL650. Dan maakt het niet uit, maar ja, heb jij nou net dat type met 4 bouten, dan is het gewoon verder zoeken.
groetjes marco.
Tel 0321 312336
0622690706
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 april 2008 18:43 
Tinus E-mail is onderweg
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 april 2008 20:05 
hoi ik heb een goede eindoverbrenging liggen met 3-bouts aansluiting, mag je voor weinig hebben
mail cmtheman@hotmail.com voor info

mvg chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 april 2008 01:47 
Bedankt voor de reacties! Drie bouten, zoals in mijn geval, zegt niet alles. Er zijn verschillende flenzen (aansluiting op de kardantunnel/achtervork). Sommige flenzen zijn 90 graden vlak (goed), sommige hebben een extra binnenrand (fout). Gemonteerd kun je dat niet zien. Als je zeker weet dat de herkomst GL650 is, kan het haast niet mis lijkt me. In andere gevallen moeten we even checken via de mail. Ik ben in elk geval blij met elke hulppoging.
Martin

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht eindaandrijving (cardan) GL650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven