Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX-650-E onderdelen af te halen voor weinig

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver hendrix
Gast 
#16 | Geplaatst: 26 juli 2008 13:19 
Ik heb um ontvangen, ik ga zo ff op de nieuwe cx naar beussie (ook in alkmaar) en daarna horen jullie meer.

groetjes

hendrix

Schrijver hendrix
Gast 
#17 | Geplaatst: 27 juli 2008 14:17 
Goedenmiddag allen.

Theo:

De teller is ok alleen het glaasje is door de zon verouderd en vertoont een heleboel kleine ouderdoms scheurtjes (nog wel waterdicht). Toerenteller doet het ook.

Bart:

De voorvork is volgens haynes het zelfde als een CX500 E-D (ook met een anti duik systeem, echter beussie wist mij te vertellen dat ie toch niet hetzelfde is (o.a. verbindings stuk tussen de poten zit niet op de 500). voor de rest raad ik je aan ff met beussie contact op te nemen over hoe het nou precies zit. De remhandel met potje en hoofd-remcylinder voor is ok en gereserveerd voor jou.

Kaspar:

Cardan is ook ok maar heb de mijne nog niet gecheckt.

Beussie:

Uitlaat dempers en mijn oude motorblok en de accu zijn gereserveerd voor jou.

Mast:

remschijf achter is ok, zit alleen een gat in (door de vorige eigenaar gemaakt voor een schijfslot denken beussie en ik).

Dus.... wat is er nog over:


1)
Frame met kenteken en papieren (tot eind van de week, dan lever ik de papieren en de nummerplaat in bij de RDW en houdt deze CX650-e officieel op met te bestaan). Bij geen interesse gaat deze volgende week in de oudijzer bak op mijn werk.

2) Alle plastic kappen, beetje beschadigd en geel over gespoten (was wit).

3) Tank ongedeukt.

4) Electisch systeem, met storingen (verlichting werkt niet (goed), remlicht en knipper wel) incl. spannings regelaar.

5) De wielen met nog goede bandjes.

6) Balanspot uitlaat (als ik deze heel gedemonteerd krijg)

7) Rechter uitlaatbocht.

8) Luchtfilter en toebehoren, Koelwater reservoir en radiator (zonder afwerk lijst)

Liefhebbers / gegadigden: mail naar Info apestaartje serdijn dot com met onderwerp CX650-E (i.v.m. spamfilter)

Ik zal even met Beussie overleggen of en welke onderdelen dan mee kunnen in de aanhanger naar het club-weekend de 15de augustus.

Groetjes

Hendrix

Schrijver squadra
Gast 
#18 | Geplaatst: 20 aug. 2008 00:49 
ik ben hopeloos opzoek naar en originele stuurkuip!!!!!

Schrijver udent

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 20 aug. 2008 23:31 
beste hendrix, mail mij even op :
udent@chello.nl, over de tellers

Gr Theo
theo cx ds

Schrijver DSVB
Gast 
#20 | Geplaatst: 23 mei 2009 01:59 
Ik zoek nog onderdelen voor een cx 650 e.
Wat kun jij nog missen
Groetjes Gert

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX-650-E onderdelen af te halen voor weinig

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven