Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

boom versus siverwing

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 aug. 2008 20:34 
Helaas, nummer 46 in de showroom heeft een botsing met een boom gehad en is nu zwaar gehavend. Toch laat ik mij niet uit het veld slaan door deze domper en wil hem (alweer)opknappen. zucht...
iemand nog een knappe voorvork liggen?
Ook het koppelingshuis ligt aan gruzelementen en alle tips omtrent deze opknapper zijn welkom.

De wing moet en zal weer op de weg komen...

groeten van lang weggeweest zijnde,

Andre

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2008 09:26 
Hoi Andre,

Dat is inderdaad een tijd geleden, ik vroeg me al af wat er met je gebeurd was! Wat voor onderdelen heb je precies nodig, ik nog wel wat blok delen liggen en volgens mij zijn veel onderdelen van een GL gelijk aan die van de CX dus met een beetje mazzel kan ik je wel helpen. Wat de voorvork betreft moet je ff verder zoeken want een GL heeft dikkere poten volgens mij.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Ton Oostveen

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2008 12:35 
Heey André,

Ik heb nog 2 GL voorpoten liggen echter de keerringen ervan lekken maar die zijn redelijk makkelijk te vervangen. Als je er interesse in hebt moet je me maar even mailen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver deaffy
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2008 19:14 
hoe kwam t zo,
die aanraking met die boom,
en heb je zelf nog schade opgelopen?

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 aug. 2008 20:24 
@deaffy:
ikzelf reed er niet op. m'n schoonzoon had hem geleend en een van zijn vrienden dacht even leuk te zijn door er ongevraagd een rondje op te gaan rijden. Niet in het bezit van een motorrijbewijs(dus geen ervaring)knalde hij met een gangetje van ongeveer 60km/u tegen een boom. been verbrijzeld(ongeveer 1 jaar revalideren)niet verzekerd,en ook nog niet willen betalen voor de schade.

@erik1,

je zou me heel blij maken met een paar goede pootjes zonder pitting. de ringen vervang ik wel. wel gaat het hier om pootjes waar twee remklauwen op kunnen.(dubbele schijf)
voor een schappelijk prijsje wil ik ze wel hebben.(of ruilen tegen iets wat jij nodig hebt)

dat ik lang weggeweest ben komt omdat ik een nieuwe baan heb sinds 3 maanden. dit betreft een nieuw gestart bedrijf en dus werk ik momenteel tussen de 50 en 70 uur per week. weinig tijd dus voor andere dingen.

gelukkig rijdt ik woon/werk verkeer met de motor

groets Andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 aug. 2008 22:31 
hey Ton! heet je anoniem tegenwoordig?

groets Andre

Schrijver deaffy
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 aug. 2008 00:09 
klote andre, ik laat nooit iemand op mijn motor rijden t is tenslotte geen .oer,
gr arthur

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 aug. 2008 08:21 
m'n schoonzoon is wel netjes op spullen.
maar die vriend van hem dus helemaal niet...

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#9 | Geplaatst: 21 aug. 2008 09:18 
Tja Andre, ff wennen aan het gereanimeerde forum!!

Laat maar weten of je nog onderdelen voor je blok nodig hebt.

Groeten,

Ton

Schrijver emiel
Gast 
#10 | Geplaatst: 21 aug. 2008 09:41 
Aloha,

het klinkt een beetje hard maar "boontje komt om zijn loontje".
Succes met de reparatie!
Zelf ben ik na een schuivertje er achter gekomen dat de CX toch wel een stootje kan hebben.

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 21 aug. 2008 11:18 
@emiel&andrea,

is niet hard, zo denk ik er ook over.(neem aan dat je praat over de bestuurder,niet mijn kapotte motor.)

helaas is van 60 km/u naar 0 km/u in 0,2 seconden ook voor een cx/gl iets te veel van het goede..

Andre

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 boom versus siverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven