Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

sissybar

 
Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 okt. 2008 18:26 
ik zoek een sissybar voor op de silverwing(boomklever)gl500..

iemand eentje liggen voor mij?

Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 okt. 2008 10:37 
Heey André,

Ik dacht dat er voor de SilverWing geen aftermarket sizzybar zou zijn. Maar ik zag op MP er toch één die zo te zien niet home made is : SIZZYBAR

HIER staat er één die denk ik wél homemade is. Die zou vrij simpel na te maken zijn. Als je echt nix kan vinden wil ik wel kijken of deze sizzybar in elkaar kan Teutellen voor je.

Groet Erik. ( De Boomklever... Is dat wat... )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 okt. 2008 17:54 
precies erik, die zag ik ook. daarom lijkt het me leuk om ook zo'n ding te hebben. heb nog nix gevonden,wel een site waar je universele kunt kopen,maar die vond ik redelijk prijzig.
het gaat mij alleen om de beugel + rugleuningplankje. Het plankje laat ik overtrekken door m'n moeder. die is nogal handig met leer.

als je zoiets kunt maken voor mij zou dat hartstikke mooi zijn!

groeten Andre (de naam boomklever komt van Ton, de GL heeft ongeluk gehad met boom. Vandaar...)

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 okt. 2008 17:57 
ik heb wel de koffers(origineel)er nog op. dus het moet dan ook passen met de koffers er bij op..

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 okt. 2008 18:00 
kommermotorparts heb ik een mooie gezien. zit ook nog extra rekje achter. sissybar de luxe heet tie geloof ik..

op de site de link chrome/custom aanklikken...

groet Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 okt. 2008 20:30 
Heey André,

Dat zijn universele sizzybars, die passen niet zomaar op jouw GL. Ik bedenk wel wat voor je... maar dan wel over een week ofzo, kan ik met buigijzers aan de gang van m'n werk.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 okt. 2008 08:12 
hartstikke mooi erik! Ben benieuwd wat voor moois je gaat teutullen!

Groet Andre

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 sissybar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven