Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

kopelingshandel en kabel

Schrijver leuvie
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2008 17:05 
Hoi
Heeft iemand nog een koppelingshendel/ding-aan-t-stuur-waar-ie-in-draait(waarom kom ik niet op de naam?) en goeie kabel?
(of kost n nieuwe bijna nix?)

Die van mij is helemaal uitgesleten en de koppeling komt niet lekker meer vrij.

thanks
Ron

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2008 18:19 
Koppelingshendel
Koppelingskabel
Bij Rouama te koop.Of andere webwinkels als louis.de of motozoom.be
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2008 18:49 
Denk er wel aan er zijn DRIE verschillende types
Veel geluk met zoeken naar de goede
Koppelingshendel
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 okt. 2008 20:09 
Dan heeft wiessman heel veel geluk gehad, ik stuur hem in een keer de juiste handel. En die zag er nog goed uit ook.
Het resterende deel heb ik nog op voorraad. Trouwens ik heb een hele doos vol van die spullen. Ik kan alleen maar zeggen, kom eens langs met de oude en zoek de juiste er bij.
Wie weet heb ik hem dan toch nog net liggen. Koppelings kabels origineel, ook die op voorraad en 4 verschillende lengtes liggen. Gemiddelde prijs van de originele kabels is 26 euro, met teflon binnen voering.
Groetjes Marco Becker Tel 0321 312336
Vliegersveld 37
8256 GN
Biddinghuizen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver leuvie
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 okt. 2008 22:45 
bedankt, ik bedoel eigenlijk niet alleen de koppelingshandel, maar ook t gedeelte waar hij in draait, (handel heeft m uitgesleten) dus ook met schakelaar enzo. In dat geval is het toch een stuk makkelijker, want dan matched de handel toch altijd met de rest?? Heb je nog een heel setje liggen, Marco?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 kopelingshandel en kabel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven