Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Af te halen: Alles behalve een motorblok en meer

Schrijver Eldon
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 nov. 2008 08:04 
Inmiddels een verhuizing verder waarbij ik alles weer eens in de handen had en een forse boete rijker, omdat ik vergeten was dat de schorsing van het frame afliep en gewoon omdat ik ruimte in de schuur wil. Ik heb nog een perfect rijdende C staan en dat is genoeg....de rest mag allemaal weg.

- een compleet en nieuw gespoten frame van een 500C met keiharde en ook opnieuw gespoten achterbrug, motorsteunen etc
- Diverse dozen (stuk of 9) met allerhande onderdelen als kabels, klokken, kappen, plaatjes, filters, cdi-units, cardans, remmen etc
- 3 wielen; 2 voor 1 achter

Kosten?? Niets, behalve overschrijven vh frame en een grote fles Tia Maria voor de vrouw.

Graag bellen bij interesse met 06-45488751. Ik zit in Amersfoort.

Een station moet alles wel in passen, of een grote auto met neerklapbare bank

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 nov. 2008 09:22 
Hoi Eldon,

Ik heb je een pb gestuurd. Zie je morgenavond.

Groeten,

Ton

Schrijver Eldon
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 nov. 2008 22:42 
vanuit een onderwerp van "Dinges" voor de volledigheid even mijn laatste reactie aldaar

Even voor de goede orde een paar opmerkingen.

* wie het eerst komt, het eerst maalt. Zeker als iets gratis af te halen is. Ga nou niet boos worden op de gulle gever als je te laat bent; da's een beetje kinderachtig
* het ging snel en de eerste reactie heeft de spullen inmiddels opgehaald. Dinges was de tweede en had het mogen halen als de eerste niet op was komen dagen.
* eldon heeft een drukke baan en daarnaast is hij ook nogal vaak telefonisch in gesprek, waardoor de voicemail zijn werk doet. Boze berichten van "kleine kinderen" wordt niet op gereageerd. (en ik heb de voicemail van Dinges bewaard, dus zou hem zo als kinderlijke tegenprestatie kunnen publiceren op het net, maar da's nou weer niet netjes)

Kortom ....

Succes met de zoektocht. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.

Eldon, die ook nog een technisch perfecte CX500c in bijna showroomstaat te koop heeft voor 850 euro waarmee Dennis ook naar zijn werk kan rijden.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 nov. 2008 23:05 
Hoi Eldon,

Ben veilig thuis gekomen met mijn "wagen volgeladen vol met cx parts" nogmaals hartelijk bedankt!!

Heb ook je voicemail gehoord...kon niet bij mijn mobieltje omdat ie ergens tussen de onderdelen terecht gekomen was...moest hem thuis eerst lokaliseren

Ik bel je nog wel even ivm met de papieren.

Groeten Ton en die Tia Maria hoeft niet in een avond op hoor, dat spul is lang houdbaar!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Af te halen: Alles behalve een motorblok en meer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven