Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: balanspot en evt bochten cx500c

 
Schrijver Erikje
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 nov. 2008 21:25 | Aangepast door: Erikje 
Hallo allemaal,

Tijdens mijn reanimatie poging van de cx500c probeerde ik de uitlaat te lassen (balanspot) maar dit is niet gelukt. Zal grotendeels ook aan mij liggen, maar goed.
Ik ben dus opzoek naar een andere balanspot en eventueel een setje bochten.

Heeft iemand er een?

Groeten,
Erik(je)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 nov. 2008 08:23 
Heey Erik,

Zo te zien aan alle reacties wordt het moeilijk om aan bochten en een balanspot te komen. Je zal misschien moeten afwachten tot de volgende CX-onderdelenbeurs. Dan maak je meer kans. Je kan ze ook bestellen bij een motorzaak, Jama heeft ze nog nieuw.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 13 nov. 2008 11:44 | Aangepast door: MAST 
Gezien in Engeland bij WEMOTO balanspot en bochten. Denk erom, de prijzen zijn in ponden.
En bij Ebay in Duitsland het volgende: Balanspot gebruikt. en bochten gebruikte toestand
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erikje
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 nov. 2008 13:44 
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Die balanspot uit duitsland lijkt me nog de goedkoopste en eenvoudigste oplossing (http://cgi.ebay.de/Honda-CX-500-A-B-Sammler-Auspuff-volles-Material_W0QQitemZ1402825 89591QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item140282589591&_trksid=p3286.c0 .m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318)
Er staat wel dat het een A/B balanspot is, past deze ook op de custom? Hij ziet er wat anders uit dan mijn huidige. En passen die chromen plaatjes er ook nog op dan?

Groeten,
Erik

Schrijver bladblazer
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 dec. 2008 13:16 | Aangepast door: bladblazer 
Volgens mij heb ik nog bochten in de schuur liggen (waarschijnlijk van een A), geen balanspot. Ik woon in Groningen.

Schrijver romboutsberry
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 dec. 2008 12:29 
Erikje
Hoi Erik, ik heb nog 2 bochten en een balanspot van een CX 500C liggen
Bochten met 2 beschadigingen en balanspot is roestig maar wel knalhard.
groet Berry

Schrijver Erikje
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 dec. 2008 14:13 | Aangepast door: Erikje 
Hallo Berry,

Geweldig!! Wat vraag je voor de balanspot alleen? En wat inclusief bochten? Stuur me aub een mailtje: erikdenhaan@gmail.com

Groeten,
Erik

edit: oh wacht ik heb je email adres al gevonden... je hebt een mailtje dus!

Schrijver Erikje
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 dec. 2008 20:56 
En ik heb inmiddels een balanspot gevonden! Met dank aan Berry
Denk tijdens een saaie kerst-middag de handjes even vuil maken :D

Groeten,
Erik

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: balanspot en evt bochten cx500c

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven