Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht: Spiegels

Schrijver Chrismo
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 jan. 2009 16:03 
Ik zoek spiegels voor me Honda CX 500 E. Deze is uitgerust met een Schurges 782 voor kuip. Hier zaten origineel Hella Spiegels op.
Ik ben op zoek naar een stel van die spiegels.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2009 16:18 
Hallo Chrismo, weet je zeker dat je een 782 kuip hebt? Op de site van Jos Schurgers kom ik alleen 900 serie nrs tegen. 980 kuip.
En heb je misschien een foto van je kuip, dat zou kunnen helpen met je zoektocht.
Losse spiegels zijn over het algemeen via de motorhandel wel te krijgen. BV bij motozoom.nl of Hein Gericke.
Succes met de zoektocht.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2009 17:28 | Aangepast door: Paul van Leeuwen 
Als het de spiegels: Hella 4004 Gt zijn, die heb ik voor je.

Paul

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 jan. 2009 20:46 
Spiegels zjin nog tekoop bij Jos Schurgers
gr Wim

Schrijver Chrismo
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 jan. 2009 11:04 
Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik heb zeker weten een 782 kuip (mensen van Schurgers hebben dit gezegt). Daarom weet ik ook dat het Hella Spiegels waren. Ik heb alleen geen idee welke type. Ik heb hier een foto van me motor: http://www.chrismo.nl/Motor_Chrismo.jpg

Paul van Leeuwen: Indien deze beetje bij de motor passen en met 2 schroefjes op de kap kunnen worden gemonteerd heb ik interesse

Schrijver Chrismo
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 jan. 2009 11:06 
Oohh ik heb ook al met Schurgers en Hella gebelt en gemailt. Deze kunnen de spiegels niet meer leveren Hoop dat iemand de juiste spiegels heeft of een stel die er op passen!

Schrijver Chrismo
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 jan. 2009 11:08 
Heb gekeken voor de Hella 4004 Gt spiegels. Dit waren niet de gene die er op zaten. Er zaten ijzeren (chroom) spiegels op! Dit ziet er ook het mooiste uit aangezien er veel ijzer / chroom op de motor zit en voor de rest volledig wit is!

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 jan. 2009 12:00 | Aangepast door: dreester 
@ chrismo,

ik heb ronde knipperlichtjes in m'n kuip. volgens mij is dat ook een schurgers kuip. (showroom nr. 45). heb je misschien tel.nummer van de zaak die schurgers onderdelen levert? ik zoek namelijk de knipperlichtjes..
gl500d

alvast bedankt.

Andre

Schrijver Chrismo
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 jan. 2009 12:22 
hey Andre,

Schurges Design is het bedrijf. Zij kunnen je altijd veder helpen. Hebben ze met mij ook gedaan! Het nummer is 0235283367 hun website is http://www.schurgersdesign.com/indexnl.html

Hoop dat je de knipperlichtjes kan vinden!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: Spiegels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ kuipwillem ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven