Beste Silverwingers en CX-ers,
Ik kreeg voor de tweede keer in enkele maanden problemen met de keerring van de koeling. In principe is mijn Silverwing nu dus ingeruild tegen een Honda Transalp. Maarre... dan gaat hij dus naar Polen! En eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Want ook al rijd ik straks zelf niet meer Silverwing: ik wil hem over tien jaar nog wel in Nederland zien rondrijden...
Afgezien van het probleem met de keerring is de motor in goede staat. Hij is zilvergrijs, Amerikaans model, en waarschijnlijk is het de enige Silverwing in Nederland met een (gesigneerde) beschilderde tank!
Tank, zijdeksels en kofferset zijn gaaf en deukvrij. Nieuwe uitlaatdempers van nog geen jaar oud, stalen remleidingen, nieuwe remschoenen achter.
Fotootje staat hier:
http://home.kpn.nl/dam02801/silverwing.jpg (daar zitten de oude dempers er trouwens nog op).
Uitlaatbochten zijn wat roestig maar dicht, uitlaatmiddenstuk ongeveer net zo. Cardanrubber moet vervangen worden, maar daar weet ik een adresje voor. Accu is goed, banden kunnen nog zo'n 5000 km mee. Motor gebruikt nauwelijks olie! Kilometerstand is bijna 48.000 miles.
Motor rijdt wel voor een bescheiden proefrit, kwestie van er even wat koelvloeistof bij doen.
Vaste prijs: EUR 400,=.
Bel mij op 036-5329919 als je belangstelling hebt, hetzij om hem als donorfiets te gebruiken, hetzij om hem weer gezond en rijdend te krijgen. Inruil vindt plaats op vrijdag 20 februari 2009, dus enige snelheid is geboden.
Vrgr,
Wim van Dam