Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Honda CX 500e uit 1982 te koop

Schrijver Kees Voorwaarts
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 maart 2009 21:53 
Met 112312 km op de teller gaat mijn leger groene CX eruit. Hij wordt mij te zwaar om de schuur in en uit te krijgen én hij rijdt nu nog goed maar met deze km zullen er wel dingen aan gaan komen. Loopt en start nog goed, haalt de 170 km (op de teller nog steeds). Vorig jaar nog een nieuwe voorband en grote beurt gekregen. Iets voor de liefhebber dus.

Cees de Groot 06-44580983

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 maart 2009 22:17 | Aangepast door: Erik1 
Ik zou er haast zin in krijgen :

" title=" <-- Deze is tekoop

http://www.vanengelenhoven.net/gl500_bestanden/image046.jpg <-- Deze is NIET tekoop!!

Nu begrijp je ook waarom!! Maar ja, de garage is vol!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 maart 2009 05:54 
Vraagprijs?

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 maart 2009 09:14 
Peter,

Graag reageren per email.

Frans

Schrijver Peter1
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 maart 2009 11:58 | Aangepast door: Peter1 

Frans
Admin

Peter,

Graag reageren per email.

Frans

Dan maar via telefoon, want ik zie geen emailadres

Ik weet dat het forumrichtlijnen zijn, maar ik blijf het raar/vreemd vinden om niet te mogen reageren in een dergelijk topic

Schrijver Kees Voorwaarts
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 maart 2009 13:08 
Ja, had ik geen prijs gezet bij dit moois. Die is €400,-. Blijk ik verdorie niet de enige leger groene te hebben, en krijg ik vragen of mijn zijspan te koop is. Nee de zijspan is van Erik. Maar als die hem nu verkoopt dan kan hij die van mij weer kopen. V=Blijven de CX toch in de familie. Voor wie mijn e-mail op het prikbord niet kan vinden keesvoorwaarts@gmail.com.

Schrijver Peter1
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 maart 2009 13:13 
Ik dacht ook even dat de zijspan te koop was

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 maart 2009 19:21 
Sorry voor de verwarring, de zijspan is nog niet eens klaar dus gaat hij zeker niet weg. Ik vond het even leuk om te laten zien dat er meer legergroen is binnen de CX club.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 maart 2009 09:09 
Frans Admin nu breekt mijn klomp waarom mag Peter 1 dit niet vragen terwijl een ander alles te koop zet met de geld bedragen er bij
Daar gaan we weer o.j.
Moderator van dit stukje heb ik een afdruk van gemaakt ,je weet maar nooit of ik dat nodig hebt als het er af wordt gehaalt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Peter1
Gast 
#10 | Geplaatst: 4 maart 2009 09:49 
*geeft klompreparatiesetje aan Ouwe Jan*

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Honda CX 500e uit 1982 te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven