Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Vetter Windjammer kuip tekoop

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 maart 2009 16:58 
Beste mensen,

Ik heb, zoals de titel al zecht, een kuip tekoop. Hij is blauw, is compleet met de knipperlichten en de koplamp maar mist de ventilatie kapjes in de kuipruit. De montagebeugel zal aangepast moeten worden want die is voor een Goldwing. Bij interesse even mailen voor de prijs. Hij ziet er uit als deze :

http://www.hondacx500.nl/images/maart2008/pjotr1.jpg
Sorry Pjotter, dat ik ongevraagd jouw foto gebruik.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 maart 2009 17:12 
he erik,

daar heb ik de bijpassende ruit nog voor liggen, maar dan zonder gaten met ventilatie roostertjes...

groetjes werner (neemt alles ook mee naar de onderdelenbeurs)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 maart 2009 17:37 
Heey Werner,

Maar ik zoek geen ruit maar een koper

Groet Erik. ( die ook zijn onderdelen meebrengt naar de beurs )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Vetter Windjammer kuip tekoop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven