Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

rempotje

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 maart 2009 19:28 
hallo mede cx'ers,

ik zoek een rempotje met hendel, de mijne was al een beetje lek maar heeft het een paar weken geleden helemaal begeven (zolang die van cx3 erop gezet) maar nu mijn zijspan bijna klaar is heb ik er dus nog 1tje nodig, anders is het moeilijk testrijden...

wie heeft er ergens nog eentje liggen voor een redelijke prijs?

groetjes werner (foto's zijspan volgen nog)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 maart 2009 20:29 | Aangepast door: Sjoerd Bloem 
Hallo Werner,
ik heb een rempotje met hendel liggen van een CX Custom (rechthoekig, lange hendel).

Mail : sj.bloem@chello.nl

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 maart 2009 19:11 
hoi ik heb een remreservoir met rond potje liggen (ben alleen het dekseltje kwijt maar die zal jij wel hebben denk ik??)

gr chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 maart 2009 13:28 
hoi chris,

nog bedankt voor je reactie maar het komt al helemaal goed met sjoerd.
komt ook nog bij dat ik wel een rond dekseltje heb maar dat zit op grietje haar motor (krijg ik een beetje ruzie als ik doe ervan af haal?) ik heb op die 2 andere cx'en allebei een rechthoekig potje gehad, met bijpassend dekseltje...

groetjes werner (die blij is met het rempotje)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 rempotje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven