Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Silverwing 500 1982 te koop

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver easyride
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 april 2009 10:48 | Aangepast door: easyride 
Wegens aanschaf lichtere motor te koop mijn Silverwing uit 1982, belastingvrij, rijdt prima, originele volle kuip en Krauser koffers. Voorband goed, achterband matig, zijvlakken nog wel met profiel.
Nieuwe Varta accu. Frame en uitlaatbochten roestig (frame wel behandeld met antiroestmiddel), lak en plastic nog in goede staat.
Remblokken vorig jaar gedaan, kabels gesmeerd.
Leuke motor voor dagelijks gebruik.
Prijsidee op Speurders 550 euro, forumprijs 450 euro.
http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/honda-500-silverwing-1982-47346 296.html?q=silverwing

Schrijver Lemmy
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 april 2009 20:52 
Lijkt me wel wat. Is ie nog te koop?

Zo ja, dan kom ik 'm op zeer korte termijn graag even bekijken.

Schrijver Lemmy
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 april 2009 19:59 
Verkocht!

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 april 2009 20:59 
Kom je hem dan donderdag laten zien?

Paul

Schrijver Lemmy
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 april 2009 21:50 
Nou, dan heb ik 'm nog niet. De planning is a.s. zaterdag.....

Gezien het werk overdag, gaat het voor die dag ook niet lukken vrees ik (moet ook iemand hebben die me even er heen kan brengen immers).

(tenzij jij hem ff voor mij ophaalt )

Gast 
#6 | Geplaatst: 6 april 2009 21:55 
Ja werk overdag, is ook mijn probleem.

Dacht dat ik ruim in de tijd zat, heb ik afgelopen zaterdag de versnellingsbak van mijn oude Honda CB 750 in puin gereden, dus weer alle avonden deze week verloren aan de reparatie van het oude monster( behalve donderdag uiteraard).

Paul

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 april 2009 00:25 
Gefeliciteerd Lemmy! Ziet er wel wat (te) netjes uit voor jou
Durf je daarmee wel naar Vechta te rijden?
Ff over het ophalen: kun je niet ergens in de buurt een aanhangertje voor motoren huren om hem op te halen?

Suc6

Ton

Schrijver Lemmy
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 april 2009 15:25 
undefined:
Ziet er wel wat (te) netjes uit voor jou
Durf je daarmee wel naar Vechta te rijden?

Ja hoor, ik blijf gewoon wel een stukje achter jullie rijden

Ik kan morgen via een lokale motorzaak een motorambulance krijgen (nou ja, huren dan: 25 euro). Dus da's mooi opgelost. Enne...het wordt niet zaterdag maar morgen dus

PS: wat doe jij zo laat nog achter de computer? Els op stap of zo??

Schrijver easyride
Gast 
#9 | Geplaatst: 8 april 2009 13:32 
Hij is vanochtend opgehaald, veel plezier ermee!

Schrijver Lemmy
Gast 
#10 | Geplaatst: 8 april 2009 21:34 
Dat gaat zeker lukken!

Wat een crime om het achterwiel te vervangen als ie niet op de middenbok wil.....met 2 krikken uiteindelijk gelukt.

Ook met het 'gewone' cx-achterwiel valt het niet mee om m op de middenbok te krijgen. (inmiddels een spiertje verrekt) Is dit normaal voor een Silverwing? Mijn cx-b trek ik er zo op namelijk. Is een middenbok van een wing hoger of anders geplaatst misschien?

Nou ja, voorlopig de jiffy maar gebruiken. Inmiddels ook de olie en filter ververst, dus we gaan morgen even rijden.

Gast 
#11 | Geplaatst: 8 april 2009 21:43 
Snap het niet, zet de GL 650 met gemak op de bok, kan wel goed met mijn rechterhand bij het rekje, achter de linker koffer.

Heb event. voor weinig nog wel een universele bok voor je te koop, heb ik ooit gekocht om div. op te bokken, maar kan eigenlijk alleen goed bij een doosvormige achtervork en die heeft de GL.

Paul

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 8 april 2009 21:43 
Misschien de luchtvering iets harder oppompen, daardoor wil de achterkant nog wel eens wat hoger komen te staan!!

Suc6 met je nieuwe aanwinst!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Lemmy
Gast 
#13 | Geplaatst: 8 april 2009 22:25 | Aangepast door: Lemmy 
@ Erik: Bedoel je de luchtvering voor?? Daar gaat achter toch niet door omhoog?

@Paul: misschien een goede optie. IJs en weder dienende ben ik morgen bij de Lichtmis; kun je het zelf ook even proberen.

PS: Het blokje loopt errug mooi moet ik zeggen

Schrijver easyride
Gast 
#14 | Geplaatst: 9 april 2009 09:05 | Aangepast door: easyride 
Als je het rechterzijkapje er af haalt, zie je de aansluiting van de luchtvering zitten. Ik heb er nooit aangezeten verder.

Gast 
#15 | Geplaatst: 9 april 2009 10:37 
Lemmy,
Probeer dat bokje me te nemen, misschien moet ik dan noodgdewongen met beiwagen komen, maar zie wel, hoe ik het versier.

Paul

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Silverwing 500 1982 te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven