Na Marco hier dan tip 3
Om te controlleren of je carburateurs sinchroon zijn
Motor even warm draaijen dan statstioner laten draaijen
Eerst de Linker bogie er dan moet de motor op een cylinder blijven draaijen
Daarna de Rechter bogie er af en de motor moet dan ook blijven draaijen
Slaat de motor af als de Rechter bogie er af is dan moeten gashandel afstelschroef iets meer open worden gedraaid
Slaat de motor af bij de Linker bogie er af dan moet de Rechter carburateur afgesteld worden en daar zit nu het venijn en hoe los je dat nu op
Het meeste werk is wat Marco met de speld doet maar wel het langste en het beste , want je moet dan de carburateur er afhalen of enkelt de zuigbuisen ,de Benzine tank er af want op de Linker carb zit het stel boutje om de Rechter carb daarmee af te stellen ,doe dit heel sicuur
en de Vierde tip is leen even van iemand twee vacum meters met verloopstukjes voor op de zuigbuisen en je ziet dan meteen wat er aan de hand is 2 bur is stationer als een van de twee lager of hoger is kan je dat met je lucht regel schroef bijstellen of afstellen het beste hierbij is draai de schroeven geheel in en dan tweeslagen terug controlleer dan bij stationer draaijen de vacum meter weer 2 bur moet dat zij een halve slag heen of terug mag en dan weer de bogie test
1100 toeren voor een 500 en 1000 voor de 650 motoren
veel plezier met deze afstelling doe je het goed dan gebruik de motor minder benzine, remt beter af op de motor en je rijdt prettiger en de motor is daar heel blij mee en de berijder ook
o.j. bur is vacum en bar is druk
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden