Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Blok gratis op te halen

 
Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 juni 2009 22:59 
Ik heb al eerder een vrijwel compleet blok aangeboden maar dat is nog niet zo makkelijk te slijten. Vreemd, ik heb ook een 56-er Matchless en een Triumph uit '72 en als je daar iets van over hebt, staan er rijen mensen voor de deur.
Daarom nog een keer. Verder heb ik nog allerlei stukken liggen van mijn helaas te jong overleden 80-er custom, nr. 98 op de showroom. Die zijn niet gratis maar wel redelijk geprijsd.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 juni 2009 23:08 
Bij deze dan.

Blok ligt in Tilburg? En is gratis op te halen zei je? Dan moet daar wel een mouw aan te passen zijn.

Maar eerst Vechta.......

Harmony,
Hans.
( wil best een bijna compleet blok als reserve )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juni 2009 09:30 
Ja, dat is vreemd. Goede complete blokken worden best schaars, dus je zou zeggen dat je voldoende reacties zou krijgen. Waarschijnlijk is er overheen gelezen. Op sommige momenten wordt er zoveel gepost op het prikbord dat nieuwe berichten snel van de homepage verdwenen zijn en daardoor minder aandacht krijgen. Goed dus, dat je het nog een keer hebt gepost.

(Zelf ben ik overigens op zoek naar goede carburateurset. Mocht je die nog hebben dan hou ik me graag aanbevolen.)

Frans

Schrijver toto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2009 10:49 | Aangepast door: toto 
Frans:
(Zelf ben ik overigens op zoek naar goede carburateurset. Mocht je die nog hebben dan hou ik me graag aanbevolen.)

Frans

Daar heb ik er nog 'n paar van liggen in Heerhugowaard. Ik neem tenminste aan dat ze goed zijn. Niet goed, krijg je'n ander. Ik ga zo richting Z'meer voor 'n paar dagen en gooi ze wel in de auto. Gewoon ff bellen. 0653705916
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 juni 2009 16:09 
heb wel interesse in het blok, heb er eentje liggen maar daar missen een paar dingen aan

ik hoop gauw wat te horen
gr chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 juni 2009 22:03 
Ik zoek ook nog een compleet reserveblok voor als de mijne in panne zou gaan... Nadeel is dat het blok liefst in belgië of nabije omgeving moet zijn?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 juni 2009 15:54 
Wat iik begrepen heb is dat het blok in kwestie NIET compleet is, er zou een start-tandwiel van missen. Dus het is niet direct te verkopen of in te bouwen.

Maar verder ben ik nog steeds een beetje geinteresseerd.

Harmony,
Hans.
( die best een blokje uit Tilburg wil komen ophalen, maar als een ander er blij mee is daar ook blij mee kan zijn )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 juni 2009 19:44 
wil je nog van het blok af, ik ben zo bij je...
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 juni 2009 15:08 
Als je niets meer van je laat horen, ja, dan is het vanzelfsprekend dat je het blok niet kwijt raakt.....

En als je het wel kwijt bent geraakt aan deze of gene, laat het dan ook even weten.

Harmony,
Hans.
( geen bericht is ..... geen bericht, in dit geval )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver toto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 juni 2009 15:15 
Heb net ff gebeld. Blok is al weg.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Blok gratis op te halen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven