Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht: bochten, balanspot en dempers en koplamp.

Schrijver idsert
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2009 19:33 
Beste CX rijders,
Ik ben opzoek naar een nieuwe, of ietswat nieuwe bochten, balanspot en dempers (en koplamp, normaal licht doet het niet meer dus rij ik nu met grootlicht dat naar beneden gericht is). Vandaag ben ik bij een motorzaak in Ede geweest en die gaven me een prijs waar ik niet vrolijk van werd. Hebben jullie nog iets liggen of weten juliie nog een adres voor (goedkope, maar goede) CX 500 onderdelen? Hoor het graag.

Vriendelijke groet, Idsert

Wageningen

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 8 juli 2009 20:06 
Gezien op marktplaats: Balanspot.
Kan je van de koplamp niet gewoon het (gloei)lampje vervangen? Waarom doet het normale licht het niet?
Kijk eens in Duitsland voor bochten en dempers. BV bij deze aanbieder of op ebay.de
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 juli 2009 07:33 
Hi Idsart,

Bij de engelse club kunnen ze de volledige set inclusief dempers leveren voor 200 pond vermits dit dan wel voor de standaard CX is want dat is het enige type waar ze dit voor gekocht hebben.

Als je interesse hebt dan wil ik wel wat inlichtingen maken voor je?

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver mvdberg112
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 juli 2009 19:37 

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: bochten, balanspot en dempers en koplamp.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven