Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Zadel oplappen

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2009 10:51 
Hello beste mensen, ik ben op zoek naar de sierlijstjes die op een cx zadel zitten, dus die chromé biezekes...
Dankzij Jos heb ik een replicazadel dat er nu op ligt en kan ik mijn zadel grondig restaureren.
To do:
gescheurde overtrek reinigen en stof inlijmen/naaien
Ijzeren bodemplaat: scheurtjes oplassen, verstevigen, zandstralen en poedercoaten.
Biesjes zoeken, de mijne zijn er lelijk aan toe...
Tips en tricks zijn welkom!
bedankt en gegroet,
Erik VDH

Schrijver lswarte
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 juli 2009 12:07 
Norbert Blockhuis (norby@home.nl) uit Glane (ons 1000ste lid) kent iemand die overtrekken maakt die beter en mooier zijn dan nieuw. Voor € 60,-

Groetjes,

Laurens.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2009 15:18 
Is dat ook met die chrome randen er op
Of weet jij wie deze dingen verkoopt
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 juli 2009 16:05 
afgelopen zaterdag in barneveld op de motormarkt stond een stand die dat spul per meter verkoopt dus er is vast aan te komen
had het op dat moment niet nodig maar het is zeker in de handel

gr Arnold

Schrijver Znoek
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 juli 2009 17:16 
Mooi, mooi, maar mannen zo erg is het niet hoor, alleen de naadjes waar de bestuurder op zit zijn wat gelost, dus ik ga er langs binnen tentstof tegen lijmen/naaien. Alleen de biesjes zoek ik nieuw te kopen. moest er antuurlijk ineens een overtrek opduiken die nog helemaal gaaf is, dan opteer ik daarvoor. Maar anders word het repareren.
BTW Iswarte, klinkt goed maar is heel ver van bij mij niet? (belgie mechelen...)

Schrijver lswarte
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 juli 2009 21:30 
Je kunt Norbert een mailtje sturen. Hij heeft veel voor CX vrienden over Hij kan je in ieder geval aan het adres helpen, en de post komt ook vast in Glane....

Schrijver Znoek
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 juli 2009 10:23 | Aangepast door: Znoek 
zal ik doen Iswarte, want die oude overtrek oplappen lukt me niet goed
Norby u got mail (PB)

Schrijver lswarte
Gast 
#8 | Geplaatst: 28 juli 2009 11:35 
Ik heb net begrepen dat z'n computer gesneuveld is bij een virusaanval. Ik stuur je een persoonlijk bericht met zijn telefoonnummer!

Schrijver Znoek
Gast 
#9 | Geplaatst: 28 juli 2009 21:51 
Oh wat jammer. mja dan contacteer ik hem wel op een andere manier, of wacht ik wat, eerst moet toch de bodemplaat in ere hersteld worden.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Zadel oplappen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven