Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

spiegels en pinkers

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 sept. 2009 19:41 
Kan iemand me aan de originele richtingsaanwijzers achteraan (pinkers noemen we dat hier) helpen.
Wat ik ook nog zoek zijn originele spiegels.
Het gaat om een cx500c. Graag in goede staat. Laat maar een PB , of mail naar danielstrouven@hotmail.com Wat je ook nog mag is hier reageren
Bij Belgen of niet- te -ver-wonende Nederlanders kom ik het wel ophalen,of we vinden wel een oplossing.
Ben benieuwd....
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 sept. 2009 18:59 
hallo daniel
als je woensdag de 23 ste naar cx stamkaffee ZUID komt dan kan ik je nog een set pinkers meenemen, spiegels moet ik even nakijken of ik ze kan vinden.
Deze zijn afkomstig van mijn cx500 C die in onderdelen ligt, en toch omgebouwt gaat worden naar een bobber ( dit bobber project duurt pas 4jaar, en zal ook nog wel even duren.) Dus tot woensdag.

gr jos
(halve belg/ halve nederlander, maar volbloed Limburger.)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 sept. 2009 19:49 
Limburger : wereldburger

Ik kom zeker, zoek maar eens in je onderdelenbergje, je doet me er een groot plezier mee.
Ik zit trouwens elke avond in die kataloog van Louis te bladeren, als dat maar goed afloopt....
Ik kijk weer uit naar woensdag!
Tot dan, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 sept. 2009 11:04 
hoi als je er niet uitkomt, ik heb nog wel 2 spiegels voor je liggen

gr chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver jos blezer
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 sept. 2009 08:01 
hallo Daniel
ik heb nog een rechter?? spiegel gevonden. zitten wel wat krasjes op, zal hem ook meenemen.
groetjes jos.

Schrijver roelgoris
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2010 19:35 
Aangezien het topic over hetzelfde type gaat, plaats ik het hier gewoon even bij.

Is er iemand die nog steeds over een rechterspiegel beschikt voor de CX500C?

Nog 4 maanden voor ik haar kan inschrijven etc, dus nog 4 maanden om alle details in orde te krijgen.
Met andere woorden kan ik ook niet tot te ver komen en is antwoord van een Belg misschien nog het gemakkelijkst (tenzij je verzending ziet zitten).

Alvast bedankt!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 spiegels en pinkers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven