Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gevraagd: uitlaatspruitstuk 500 Turbo

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 okt. 2009 23:28 
Beste vrienden,
Heeft iemand van jullie nog een goed uitlaatspruitstuk van CX500 turbo te koop?

Bij het oude spruitstuk van mijn 500 zitten er een paar gaatjes in en dan loopt het allemaal een stukje minder. Repareren lukt niet.
Of: heeft iemand van jullie ervaring met een goede uitlaatmaker bv in de autobranche?
Alvast bedankt & groeten

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 okt. 2009 12:31 
Startwin in Loenen kunnen mooie uitlaten maken van begin tot eind in RVS.

Groet Erik
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 okt. 2009 18:48 
Emile ik zal deze week even in m`n schuurtje kijken want ik dacht dat ik nog wel een goede in voorraad had.
PS stuur je e-mailadres even naar mijn adres. (gc.beuzekom en dan dat rare kronkeltje en daarna chello.nl)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 okt. 2009 05:19 
O.B.
Als je toch aan het zoeken bent
Laat dan die kruik voor mij staan
Je weet wel met al die munten er in voor Sinterklaas avond
Ik lust enkelt maar bitter
O.J.
Succes met de sptuit stuk
ik noem het anders
ha ,ha, ...................
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 okt. 2009 12:38 
is het niet meer te lassen? met tig kan je een heleboel maken. Had laatst een motor (4-cilinder) waar een hele bocht afgerot was, na een uurtje werk zat alles er weer keurig op!!
(zeg het ff zodat je misschien geld kan besparen?)

gr
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 okt. 2009 22:13 
Hoi Beussie,
dank dat je even wilt kijken in de schuur. Zou harttikke mooi zijn, als je er nog eentje hebt liggen. Ik stuur je een PB-tje!

Even een reactie op de andere meels:

De jongens van Star Twin zijn inderdaad goed in hun werk. Zouden denk ik ook wel een spruitstuk kunnen maken. Maar... hun prijs is ook pittig. Ik heb daarooit een uitlaat laten bouwen, dus ik ken de prijzen. Nog even wachten op mijn kerstbonus dus.

Het lassen heb ik ook over gedacht. Mijn broer Frans heeft het voorgelegd aan de lassers op zijn werk, maar zij raadden het af. Het restmateriaal is veel te bros, want in het midden van het spruitstuk is het maar een dun pijpje. Ook hardsolderen gaat niet.

op dit moment heb ik de gaatjes provisorisch gedicht met alufolie, messingdraad en wat uitlaatpasta. werkt redelijk, maar niet optimaal.
Een heel spruitstuk is beter.
groet,
Emile

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gevraagd: uitlaatspruitstuk 500 Turbo

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven